Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Marketing and Finance

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Handbook of Marketing and Finance Shankar Ganesan
Codul Libristo: 01359676
Editura Edward Elgar Publishing Ltd, mai 2012
Demonstrating the value created by the marketing function to business operations and financial perfo... Descrierea completă
? points 475 b
1.063 lei -9 %
957 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Nauč mě mluvit Antonín Šplíchal / Copertă tare
common.buy 31 lei
Sen o městě obehnaném zdí Fleischman Lisa Huang / Copertă tare
common.buy 31 lei
Integrated Endocrinology John Laycock / Copertă tare
common.buy 977 lei
Gotteslob / Copertă tare
common.buy 199 lei
curând
Englisch im Kindergarten Anne Sutter / Foaie
common.buy 125 lei
Children's War Rosie Kennedy / Copertă tare
common.buy 324 lei
Die Konigin der Farben Jutta Bauer / Carte broșată
common.buy 35 lei
Bulgari Skira Books / Cărți pliante
common.buy 138 lei

Demonstrating the value created by the marketing function to business operations and financial performance has become very important in many organizations. Top managers are constantly challenging marketers to document marketing's contribution to the bottom-line and link marketing investments and assets to metrics that matter to them. This Handbook relates marketing actions to various types of risk and return metrics that are typically used in the domain of finance. It provides current knowledge of this marketing-finance interface in a single, authoritative volume and brings together new cutting-edge research by established marketing scholars on a range of topics in the area. The research in the marketing-finance interface spans tactical and strategic marketing actions related to the creation, communication, delivery and appropriation of the value proposition. The chapters, specifically written for this Handbook, draw on theoretical developments in economics, accounting, finance, psychology and cutting-edge statistical and econometric approaches. Academics and doctoral students in marketing, accounting, finance, and applied economics, along with marketing and brand strategy-focused business practitioners and consultants, will appreciate the state-of-the-art research herein.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Marketing and Finance
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2012
Număr pagini 336
EAN 9781849802727
ISBN 1849802726
Codul Libristo 01359676
Greutatea 634
Dimensiuni 156 x 234 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo