Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Handbook of Communication and Corporate Social  Responsibility Oyvind Ihlen
Codul Libristo: 01294206
Editura John Wiley and Sons Ltd, iunie 2011
While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relati... Descrierea completă
? points 560 b
1.126 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Big Panda and Tiny Dragon James Norbury / Copertă tare
common.buy 95 lei
top
Twisted Emotions Cora Reilly / Carte broșată
common.buy 83 lei
top
Medical Medium Liver Rescue Anthony William / Copertă tare
common.buy 172 lei
top
Persona 5, Vol. 4 / Carte broșată
common.buy 48 lei
Testament Of Youth Vera Brittain / Carte broșată
common.buy 68 lei
Canids of the World Jose R. Castello / Carte broșată
common.buy 133 lei
Wonder Beatrice Blue / Copertă tare
common.buy 154 lei
CompTIA IT Fundamentals Study Guide - Exam FC0-U61 2e Quentin Docter / Carte broșată
common.buy 222 lei
New Mutants Omnibus Vol. 1 Chris Claremont / Copertă tare
common.buy 629 lei
101 Best-Ever Soups Martha Day / Carte broșată
common.buy 69 lei
Managing by Storying Around David M. Armstrong / Carte broșată
common.buy 93 lei
Levels of Personality Mark Cook / Carte broșată
common.buy 392 lei
Cookhouse Paula Green / Carte broșată
common.buy 81 lei

While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relatively little advice to be found regarding how CSR should be communicated. This book represents the definitive research collection for CSR communication, taking stock of the existing recommendations and demonstrating how the communication disciplines can make contributions to central research gaps in the CSR literature.§Contributions from leading scholars in public relations, organizational communication, reputation management, marketing and management show how theories of discourse, internal communication, cognitive psychology, reputation and rhetoric enrich our understanding of CSR communication and how this influences the way organizations should be managed.

Informații despre carte

Titlu complet Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility
Autor Oyvind Ihlen
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 608
EAN 9781444336344
ISBN 1444336347
Codul Libristo 01294206
Greutatea 1236
Dimensiuni 256 x 181 x 38
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo