Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional Donna Knapp
Codul Libristo: 02477786
Editura Cengage, mai 2014
A Guide To Customer Service Skills For The Service Desk Professional, the definitive service desk te... Descrierea completă
? points 571 b
1.149 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Get Your Sh*t Together Sarah Knight / Copertă tare
common.buy 102 lei
top
Trish Burr's Embroidery Transfers Trish Burr / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
What's the Point of Maths? DK / Copertă tare
common.buy 88 lei
Software Architect Elevator / Carte broșată
common.buy 281 lei
From Lukov with Love Mariana Zapata / Carte broșată
common.buy 109 lei
Yves Klein Hannah Weitemeier / Copertă tare
common.buy 88 lei
Gothic Violence Ma Mike Ma / Carte broșată
common.buy 75 lei
Let Love Rule Lenny Kravitz / Copertă tare
common.buy 117 lei
Fairchild Republic A-10 Thunderbolt II Steve Davies / Copertă tare
common.buy 145 lei
Breath / Carte broșată
common.buy 65 lei
Adventures of Odysseus Hugh Lupton / Carte broșată
common.buy 77 lei
Beartown Fredrik Backman / Copertă tare
common.buy 124 lei
Thebes Paul Cartledge / Carte broșată
common.buy 77 lei

A Guide To Customer Service Skills For The Service Desk Professional, the definitive service desk text now available in a fully revised fourth edition, teaches technical professionals the skills and work habits needed to successfully interact with customers and achieve job satisfaction. Each chapter describes a specific business skill, soft skill, or self-management skill required to deliver effective technical customer support while providing proven, how-to techniques for mastering that skill. Research and references have been updated in each chapter, and the latest ITIL[registered] vocabulary and concepts are reflected throughout the text. The Fourth Edition of A Guide To Customer Service Skills For The Service Desk Professional thoroughly examines the changing role of the service desk professional. An experienced IT professional with a unique industry perspective, author Donna Knapp describes the business and technology trends that are shaping the direction of the service desk industry and the opportunities available to those pursuing a service desk career. New case studies and case projects provide on-the-job practice, while updated chapters highlight the key transition from reactive to a more strategic, proactive service desk. The text explores how technology trends like cloud computing, virtualization, mobile technology, and bring-your-own-device are impacting the service desk, and new material examines the use of social media and collaboration technologies in a service desk setting.

Informații despre carte

Titlu complet Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional
Autor Donna Knapp
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 544
EAN 9781285063584
ISBN 1285063589
Codul Libristo 02477786
Editura Cengage
Greutatea 664
Dimensiuni 186 x 229 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo