Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Grundlagen Der Csr Aus Der Perspektive Des Marketings

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Grundlagen Der Csr Aus Der Perspektive Des Marketings Jan Waßmann
Codul Libristo: 02527622
Editura Springer Gabler, februarie 2014
Der Begriff der gesellschaftlichen Verantwortung von Unternehmen (Corporate Social Responsibility, k... Descrierea completă
? points 56 b
112 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


General Theory of Employment, Interest and Money John M. Keynes / Carte broșată
common.buy 84 lei
Taekwondo perfekt. Bd.2 Kim Chul-Hwan / Carte broșată
common.buy 78 lei
Electrical Papers Oliver Heaviside / Carte broșată
common.buy 427 lei
Biological Membranes Ove Sten-Knudsen / Carte broșată
common.buy 409 lei
CBT Handbook Rhena Branch / Copertă tare
common.buy 715 lei
Encyclopedia of Prehistory Peter N. Peregrine / Carte broșată
common.buy 982 lei
Heinemann Science Scheme Pupil Book 3 Compendium Volume Mark Winterbottom / Carte broșată
common.buy 131 lei
Pr cis de Droit Fiscal Congolais Trésor-Gauthier M. Kalonji / Carte broșată
common.buy 442 lei
Financial Markets and Public Finance Erik R. Fasten / Carte broșată
common.buy 188 lei

Der Begriff der gesellschaftlichen Verantwortung von Unternehmen (Corporate Social Responsibility, kurz CSR) hat sich seit seiner frühen Konzeptionalisierung zu Beginn des 20. Jahrhunderts zu einem umfassenden Leitgedanken für Wirtschaft, Politik und Wissenschaft entwickelt. In einer historischen Betrachtung zeigt dieser Beitrag auf, wie sich die CSR von ihren Anfängen in den Managementtheorien von Barnard und Bowen bis zum heutigen Begriffsverständnis entwickelt hat. Zusätzlich wird eine Differenzierung der CSR in strategische und nichtstrategische Unternehmensaktivitäten vorgenommen. Dies ermöglicht es insbesondere dem Marketingmanagement, eine bessere Auswahl an CSR-Engagements zu treffen, die den gestiegenen Ansprüchen der Gesellschaft an die heutige Unternehmung nachkommen und gleichzeitig den Wert eines Unternehmens erhöhen.

Informații despre carte

Titlu complet Grundlagen Der Csr Aus Der Perspektive Des Marketings
Autor Jan Waßmann
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 38
EAN 9783658044053
ISBN 3658044055
Codul Libristo 02527622
Editura Springer Gabler
Greutatea 78
Dimensiuni 189 x 148 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo