Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Grievance management in a Pvt. Enterprise

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Grievance management in a Pvt. Enterprise S Gomathi
Codul Libristo: 09120716
Editura Scholars' Press, noiembrie 2014
Grievances occur in every workplace and handling them properly is important for maintaining a harmon... Descrierea completă
? points 141 b
283 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Frecuencias A2 Libro del estudiante Paula Cerdeira / Carte broșată
common.buy 171 lei
Heartstopper: Volume 4 (A Graphic Novel) Alice Oseman / Copertă tare
common.buy 112 lei
Training for Sports Speed and Agility Paul Gamble / Carte broșată
common.buy 351 lei
Food for Life Tim Spector / Copertă tare
common.buy 143 lei
Sane Sex Life and Sane Sex Living H. W. Long / Carte broșată
common.buy 226 lei
curând
Believing in Britain Ian C. Bradley / Carte broșată
common.buy 83 lei
Massachusetts in the Woman Suffrage Movement HARRIET JA ROBINSON / Copertă tare
common.buy 188 lei
Superkicks: Best Shot Don Bosco / Carte broșată
common.buy 73 lei
Linelle Mave Davies / Carte broșată
common.buy 82 lei
Rfid M Klems / Carte broșată
common.buy 51 lei
From Crisis to Creativity Gail Carr Feldman Phd / Carte broșată
common.buy 114 lei
Job John Ashford / Carte broșată
common.buy 102 lei

Grievances occur in every workplace and handling them properly is important for maintaining a harmonious and productive work environment. Grievance management is all about how well the problems are addressed (and solved). It is very essential in the present world. Now-a-days there are many companies who declare that their human resources are their most important assets and it is no more human resources but Human Capital. Hence these statements are to be verified whether it is true or not. This can be done by measuring how faster the employees problems are addressed and solved. If it is done faster, then it can be concluded by saying that the employee concern is significantly present in the organization. A grievance mechanism is an early warning system, which can provide valuable data and intelligence on how the company is operating on the grounds. Companies should keep a log of all complaints, identify lessons learned from all individual grievances, and feed this information into the overall assessment of the company s impact on the human rights of its stakeholders.

Informații despre carte

Titlu complet Grievance management in a Pvt. Enterprise
Autor S Gomathi
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 108
EAN 9783639667707
ISBN 3639667700
Codul Libristo 09120716
Editura Scholars' Press
Greutatea 168
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo