Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Greener Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Greener Marketing
Codul Libristo: 05017733
Editura Taylor & Francis Ltd, iulie 1999
An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. It considers how sustai... Descrierea completă
? points 137 b
275 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Storm's Heart Thea Harrison / Carte broșată
common.buy 72 lei
Satellite Communication Dharma Raj Cheruku / Carte broșată
common.buy 164 lei
Teaching Quantitative Methods Geoff Payne / Carte broșată
common.buy 205 lei
Contemporary Literary Criticism Gale / Copertă tare
common.buy 3.486 lei
Opportunities in the Nutrition and Food Sciences Committee on Opportunities in the Nutrition and Food Sciences / Carte broșată
common.buy 318 lei
Burdened Virtues Lisa Tessman / Carte broșată
common.buy 367 lei
Atheism Michael Ruse / Copertă tare
common.buy 277 lei

An examination of the progress of environmental marketing on a global scale. It considers how sustainability issues are increasingly becoming critical factors in how corporations meet the ever-growing demands and expectations of customers. The purpose of the book is to provide practitioners with best-practice examples and actionable recommendations on how to implement green marketing activities. It provides information and ideas for those involved in marketing on how to incorporate green considerations into the marketing mix, as well as providing perspectives on marketing for environmental managers. To achieve a comprehensive viewpoint, the book is split into three sections. The first sets out the strategic issues and rationale for green marketing, the second addresses tactical issues in more detail, and the third provides detailed, international case studies. Topics addressed by the contributors include the growing debate around products versus services, environmental product development and eco-innovation, green marketing alliances, environmental communications, green consumers, eco-tourism and the problems associated with green marketing in developing countries.

Informații despre carte

Titlu complet Greener Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1999
Număr pagini 403
EAN 9781874719007
ISBN 1874719004
Codul Libristo 05017733
Greutatea 742
Dimensiuni 242 x 165 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo