Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Globalization, Culture, and Branding

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Globalization, Culture, and Branding Carlos J Torelli
Codul Libristo: 02096062
Editura Palgrave Macmillan, noiembrie 2013
With globalization, the marketplace is becoming increasingly complex for marketers to navigate, brin... Descrierea completă
? points 460 b
926 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Carol to the King / Note muzicale
common.buy 25 lei
Virginia Village Charles Alexander Stewart / Copertă tare
common.buy 252 lei
Europe's Foreign and Security Policy Michael E. Smith / Copertă tare
common.buy 628 lei
Fullerenes and Other Carbon-Rich Nanostructures Jean-Francois Nierengarten / Copertă tare
common.buy 1.270 lei
Die Freiheit der Forschung Torsten Wilholt / Carte broșată
common.buy 101 lei
Analysen zur Passiven Synthesis Edmund Husserl / Carte broșată
common.buy 2.301 lei

With globalization, the marketplace is becoming increasingly complex for marketers to navigate, bringing dramatic changes to both the supply (i.e., brands that are offered) and demand (i.e., consumers' values and desires) sides of markets. A proliferation of global brands from developed and emerging economies brings diverse cultures to a consumer population that is also growing culturally diverse. Torelli illustrates how marketers can take advantage of these seismic changes and leverage cultural equity for building iconic brands in the era of globalization. Drawing from novel theoretical insights into social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture, and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers. Unlike past publications that conducted broad reviews of international or global marketing best-practices, Torelli's book zooms in on the issues involved in growing and protecting brand equity in multi-cultural markets.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo