Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Global Television and Film

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Global Television and Film Colin Hoskins
Codul Libristo: 01991360
Editura Oxford University Press, decembrie 1997
Global Television and Film is the first non-specialist introduction to the economics of the contempo... Descrierea completă
? points 185 b
373 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Fish Helen Lepp Friesen / Carte broșată
common.buy 76 lei
Elektromagnetische Schwingungen Und Wellen Josef Geitler / Carte broșată
common.buy 353 lei
Football, Nationality and the State Vic Duke / Carte broșată
common.buy 375 lei
Gottfried Keller Otto Stoessl / Carte broșată
common.buy 144 lei
History of the Balkans 1804-1945 S.K. Pavlowitch / Carte broșată
common.buy 428 lei
Vom Baum der Erkenntnis kosten Jürgen Hembd / Carte broșată
common.buy 26 lei
curând
Ius pontificium cum iure civili coniunctum Anna Margarete Seelentag / Carte broșată
common.buy 741 lei
Deutsche Dichter in ihren Beziehungen zur Musik Alfred Bock / Copertă tare
common.buy 414 lei
World of Girls The Story of a School L. T. Meade / Carte broșată
common.buy 160 lei
Cultural Turns/Geographical Turns Simon Naylor / Carte broșată
common.buy 591 lei
Li'l Pete the Preposition Coert Voorhees / Carte broșată
common.buy 36 lei

Global Television and Film is the first non-specialist introduction to the economics of the contemporary film and television business. The industry is highly significant, economically and culturally and the political economy of its trade is an extremely sensitive issue. Are cultural goods merely entertainment goods? Why does the US dominate? This book provides a systematic and structured economic explanation of how the global markets for television and films operate, and the implications for public policy and business strategy. By explaining the economic and cultural characteristics relevant to trade, the reader is provided with the tools necessary to evaluate international communication issues. The book stresses the uniqueness of cultural products and develops the argument that the economic and cultural development approaches to cultural issues can be largely reconciled. The authors point out that the mainstream economics approach has been under-represented in communications and explains to a very great extent the underlying reasons for the prevalence of American based media across the world.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo