Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Global Strategies and Local Realities

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Global Strategies and Local Realities Na Na
Codul Libristo: 02939311
Editura Palgrave USA, octombrie 2000
The emerging markets have shifted rapidly from being the key growth points of the global auto indust... Descrierea completă
? points 318 b
640 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Computer-Assisted Neurosurgery Norihiko Tamaki / Carte broșată
common.buy 324 lei
Richterrecht zwischen Gesetzesrecht und Rechtsgestaltung Christian Bumke / Carte broșată
common.buy 304 lei
Diverging Destinies James Raymo / Carte broșată
common.buy 410 lei

The emerging markets have shifted rapidly from being the key growth points of the global auto industry in the mid 1990s, to being in crisis and recession at the end of the decade. This volume addresses three questions about the emerging markets and their role within the global auto industry: · What are the production and sales prospects for emerging markets, and how might firms and governments respond to current problems? · What spatial configurations are likely to emerge within these markets and within the global auto industry more generally? · What division of activities is likely to develop between the emerging markets and the established vehicle producing regions? The papers in this collection are based on extensive fieldwork in a broad range of emerging markets by researchers from developed and developing countries. The editors have combined overview papers discussing themes of relevance to the auto industry such as strategies for dealing with market instability, government policies and the environmental impact of the car, with papers taking up issues through comparative studies of particular countries and regions. Contributors consider key questions facing the auto industry, such as the contradiction between adapting designs for the emerging markets and promoting exports, and the role of global mega-suppliers in emerging markets.

Informații despre carte

Titlu complet Global Strategies and Local Realities
Autor Na Na
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2000
Număr pagini 272
EAN 9780312233075
ISBN 0312233078
Codul Libristo 02939311
Editura Palgrave USA
Greutatea 505
Dimensiuni 140 x 216 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo