Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Global Entertainment Media

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Global Entertainment Media Tanner Mirrlees
Codul Libristo: 01243618
Editura Taylor & Francis Ltd, martie 2013
A critical cultural materialist introduction to the study of global entertainment media.In Global En... Descrierea completă
? points 186 b
375 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Dictionary of Media Studies Bloomsbury Publishing / Carte broșată
common.buy 76 lei
Doctor Who: The Target Storybook Terrance Dicks / Copertă tare
common.buy 128 lei
My Name Is Not Isabella Jennifer Fosberry / Copertă tare
common.buy 78 lei
Fracture Mechanics Dietmar Gross / Copertă tare
common.buy 324 lei
Golden-Silk Smoke Carol Benedict / Copertă tare
common.buy 546 lei
Letters St. Paulinus of Nola / Copertă tare
common.buy 171 lei
Der Baierischen Geschichten Erstes [-sechstes] Buch... Heinrich Zschokke / Carte broșată
common.buy 158 lei
Cambridge Companion to the Symphony Julian Horton / Copertă tare
common.buy 516 lei

A critical cultural materialist introduction to the study of global entertainment media.In Global Entertainment Media, Tanner Mirrlees undertakes an analysis of the ownership, production, distribution, marketing, exhibition and consumption of global films and television, with an eye to critical political economy and cultural studies. Among other topics, Mirrlees examines: Paradigms of global entertainment media such as cultural imperialism and cultural globalizationThe workings of the culture/creative industries and the global political economy of entertainment mediaState and interstate media policies and regulations that govern the production and consumption of entertainment, enabling and limiting crossborder entertainment flowsThe production of entertainment by media capitals within a new international division of cultural labor (NICL)Textual features of globally popular entertainment forms such as blockbuster event films, TV formats, glocalized lifestyle brands and synergistic mediaCrosscultural reception of entertainment by viewersThis book provides a conceptually rich, comprehensive, uptodate survey of the globalization of entertainment media and the leading critical scholarship surrounding it.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo