Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Global e-commerce Kenneth L. KraemerJason DedrickNigel P. MelvilleKevin Zhu
Codul Libristo: 02046862
Editura Cambridge University Press, august 2006
Are the Internet and e-commerce truly revolutionizing business practice? This book, first published... Descrierea completă
? points 448 b
906 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lanzelet lrich von Zatzikhoven / Carte broșată
common.buy 185 lei
curând
See Jane Run. Lauf, Jane, lauf!, englische Ausgabe Joy Fielding / Carte broșată
common.buy 75 lei
ALCO Jacqueline Whitley / Carte broșată
common.buy 989 lei
Civilizing Nature Bernhard Gissibl / Copertă tare
common.buy 814 lei
Recent Advances on Hybrid Intelligent Systems Oscar Castillo / Copertă tare
common.buy 989 lei
Konzepte Des Coaching Astrid Schreyögg / Carte broșată
common.buy 442 lei
First Book of Baby Animals Isabel Thomas / Carte broșată
common.buy 31 lei
Revolutions without Borders Janet Polasky / Carte broșată
common.buy 152 lei
Word Bytes Carolyn Lee / Carte broșată
common.buy 238 lei
Goethes Werke Johann Wolfgang Von Goethe / Carte broșată
common.buy 242 lei
Der Pate Des Todes Adolf Stern / Copertă tare
common.buy 284 lei

Are the Internet and e-commerce truly revolutionizing business practice? This book, first published in 2006, explodes the transformation myth by demonstrating that the Internet and e-commerce are in fact being adapted by firms to reinforce their existing relationships with customers, suppliers, and business partners. Detailed case studies of eight countries show that, rather than creating a borderless global economy, e-commerce strongly reflects existing local patterns of commerce, business, and consumer preference, and its impact therefore varies greatly by country. Paradoxically, while e-commerce is increasing the efficiency, effectiveness, and competitiveness of firms, it is also increasing the complexity of their environments as they have to deal with more business partners and also face greater competition from other firms. This incisive analysis of the diffusion and impact of e-business provides academic researchers, graduates, and MBA students with a solid basis for understanding its likely evolution.

Informații despre carte

Titlu complet Global e-commerce
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2006
Număr pagini 468
EAN 9780521848220
ISBN 0521848229
Codul Libristo 02046862
Greutatea 880
Dimensiuni 162 x 235 x 32
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo