Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Gestion de servicios deportivos

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Gestion de servicios deportivos Javier Rial Boubeta
Codul Libristo: 07064825
Editura EAE Editorial Academia Espanola, octombrie 2011
Nuestro objetivo no es otro que profundizar en la verdadera idiosincrasia de los servicios que se of... Descrierea completă
? points 169 b
335 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Strategie und Organisation Rolf Bühner / Carte broșată
common.buy 288 lei
Gimnasia Laboral En Mujeres Adultas Henrry Osvaldo Vicente Figueroa / Carte broșată
common.buy 168 lei
Residue Reviews Francis A. Gunther / Carte broșată
common.buy 624 lei
Fundamentals of Real-Time Distributed Simulation John Nicol / Carte broșată
common.buy 167 lei
Warnung und Ermutigung Karl Foerster / Copertă tare
common.buy 62 lei
Generation R Jeff Helms / Carte broșată
common.buy 81 lei
Only Yesterday Stephen A Speisman / Carte broșată
common.buy 142 lei
Fertilisation Organique Dans Le Mara chage Et Sant Humaine Jean J. Kamsu Tchueteu / Carte broșată
common.buy 318 lei
Ueber Die Physiologischen Ursachen Der Musikalischen Harmonie Hermann von Helmholtz / Carte broșată
common.buy 50 lei
Fluctuations and Order Mark Millonas / Carte broșată
common.buy 624 lei

Nuestro objetivo no es otro que profundizar en la verdadera idiosincrasia de los servicios que se ofrecen en Centros Deportivos, y poder llegar a explicar, al menos en cierta medida, cómo ha de prepararse en ellos una relación satisfactoria con el cliente/usuario. Las personas que acuden a estos establecimientos se han convertido en consumidores experimentados, que disponen de referencias sobre las características que ha de reunir la prestación del servicio y que esperan recibir los mismos requisitos de calidad existentes en otros ámbitos. Por ello, el conocimiento del cliente, de sus demandas y expectativas, se presenta aquí como un elemento clave para conseguir el éxito empresarial, tal y como destacan los modelos de gestión de la calidad (normas ISO, modelo EFQM de excelencia), que han enfatizado la necesidad de sistematizar los procesos de obtención de información procedente del usuario.

Informații despre carte

Titlu complet Gestion de servicios deportivos
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 212
EAN 9783845495088
ISBN 3845495081
Codul Libristo 07064825
Greutatea 318
Dimensiuni 152 x 229 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo