Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

German-Irish Corporate Relationships

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte German-Irish Corporate Relationships Niamh O'Mahony
Codul Libristo: 10022648
Editura Verlag Peter Lang, februarie 2004
The book addresses the question of whether, in an age of internationalisation and globalisation, cul... Descrierea completă
? points 337 b
678 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


On Safari With Outdoorphoto HPH Publishing / Copertă tare
common.buy 153 lei
Zoom into Profit Linda Corby / Copertă tare
common.buy 279 lei
Turning Tide Niklaus R. Schweizer / Carte broșată
common.buy 856 lei
Atlas der Geisteskrankheiten August Alber / Carte broșată
common.buy 172 lei
Drama 7-11 Neil Kitson / Copertă tare
common.buy 999 lei
Global Rage SCARLETT DOYLE / Copertă tare
common.buy 183 lei
Oil Sparks in the Amazon Patricia I. Vasquez / Copertă tare
common.buy 774 lei

The book addresses the question of whether, in an age of internationalisation and globalisation, cultural differences are still relevant to German-Irish corporate relationships? The first three chapters establish the theoretical framework for the analysis by exploring the notion of culture, profiling the business cultures of both countries, and examining existing approaches to the study of parent company-foreign subsidiary relationships. In the following three chapters, using interviews carried out with two sample groups (fifteen German parent companies and fourteen of their Irish operations; seven Irish parent companies and nine of their German operations), the parent companies in both groups are examined to see whether they demonstrate characteristics which are in keeping with their national business cultures. Their foreign operations are then analysed as is the parent company-foreign subsidiary relationship to determine whether any parent company influences are visible. The general approaches adopted by the two groups of parent companies to their foreign operations are compared and contrasted. Finally differences in national attitudes and values are identified and their impact assessed.

Informații despre carte

Titlu complet German-Irish Corporate Relationships
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2004
Număr pagini 352
EAN 9783039101610
ISBN 9783039101610
Codul Libristo 10022648
Greutatea 520
Dimensiuni 224 x 153 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo