Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Gender and the language of Advertising

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Gender and the language of Advertising Habiba Chafai
Codul Libristo: 06831057
Editura VDM Verlag, februarie 2010
Gender portrayals have known significant changes in print advertising over the last decades, but gen... Descrierea completă
? points 144 b
286 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Getting Started with Netduino Chris Walker / Carte broșată
common.buy 89 lei
curând nou
Selected Essays Philip Hensher / Copertă tare
common.buy 115 lei
1976 Cincinnati Reds Doug Feldmann / Carte broșată
common.buy 196 lei
Politics and Religious Consciousness in America George Armstrong Kelly / Carte broșată
common.buy 313 lei
Critical Essays on Edward Schillebeeckx's Theology Corneliu C. Simut / Carte broșată
common.buy 157 lei
Herland Charlotte Perkins Gilman / Carte broșată
common.buy 49 lei
Get Real 3 Student Book Pack New Edition David Williamson / binding.
common.buy 179 lei
Divine Spiration of Scripture A.T.B. McGowan / Carte broșată
common.buy 117 lei
Love and Mafia Rosanna Lo Presti / Carte broșată
common.buy 52 lei
Nothing Else Matters Tooley / Carte broșată
common.buy 74 lei
Does Gender Matter? Cara Rabe-Hemp / Carte broșată
common.buy 343 lei
Linux als Bandbreitenmanagement Lösung Patric Steinegger / Carte broșată
common.buy 395 lei
Einflu Der Belastungsgeschwindigkeit Bei Der H rtepr fung Ramaswamy Lakshmanan / Carte broșată
common.buy 405 lei
John McKinley and the Antebellum Supreme Court Steven Ford Brown / Copertă tare
common.buy 317 lei

Gender portrayals have known significant changes in print advertising over the last decades, but gender stereotypes remain widely controversial in the world of advertising nowadays. The verbal and visual language of advertising may reflect a nation s culture, customs and the ways in which men and women think and interact. Therefore, one of the main objectives of this study is to understand how advertisements affect and influence the culturally gendered stereotypes so as to satisfy the norms of a society. More specifically, it seeks to analyse how England and Morocco portray women in the media as compared to men. Besides, it aims at showing how advertisements have an impact on women s decisions and choices, and how this impact is mirrored in the social, cultural and economic life. To achieve these purposes, it will be necessary to analyse women s position in relation to the religious, social, cultural and economic contexts in both societies, and also discuss the language of gender and how women and men are addressed and use language.

Informații despre carte

Titlu complet Gender and the language of Advertising
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 108
EAN 9783639233322
ISBN 3639233328
Codul Libristo 06831057
Editura VDM Verlag
Greutatea 182
Dimensiuni 153 x 227 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo