Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Gender and Political Marketing in the United States and the 2016 Presidential Election

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Gender and Political Marketing in the United States and the 2016 Presidential Election MINITA SANGHVI
Codul Libristo: 19655299
Editura Palgrave Macmillan, iunie 2018
This book focuses on the unique challenges women in politics face in the United States based on thei... Descrierea completă
? points 261 b
525 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Rose and her Little Lost Kitten Reynold Jay / Carte broșată
common.buy 68 lei
Reframing Politics in the Hebrew Bible Mira Morgenstern / Carte broșată
common.buy 202 lei
Familie Ruth Finckh / Carte broșată
common.buy 137 lei
Boxer and Brandon (English Serbian children's book) S.A. PUBLISHING / Copertă tare
common.buy 146 lei
Business Intelligence mit Power BI Hendrik Talkner / Carte broșată
common.buy 86 lei

This book focuses on the unique challenges women in politics face in the United States based on their gender. It also focuses on issues of intersectionality in political marketing, including race, age, weight, sexual orientation, gender identity and gender expression. From a theoretical perspective, this book facilitates an investigation of the interplay of gender dynamics and power structures within political marketing. Focusing on women in the United States of both parties at various levels in politics, it examines both historical data and contemporary examples of female politicians and their campaigns. Using qualitative research methods and taking a feminist approach to data collection and analysis, this book features primary source interviews with 15 politicians, including a Governor, Senator, two Congresswomen, and several state and local legislators. It also incorporates interviews with 19 political consultants, PAC executives, aides, political party officials, and members of Media and Focus.

Informații despre carte

Titlu complet Gender and Political Marketing in the United States and the 2016 Presidential Election
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2018
Număr pagini 183
EAN 9781137601704
ISBN 9781137601704
Codul Libristo 19655299
Greutatea 490
Dimensiuni 148 x 210 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo