Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study Tayebeh Baghli
Codul Libristo: 02984796
Editura LAP Lambert Academic Publishing, aprilie 2016
Different kinds of media play significant roles in consumer behavior specifically in evaluating and... Descrierea completă
? points 131 b
288 lei -9 %
260 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Umweltbelastung Und Gesellschaft -- Luft -- Boden -- Technik NA Rhein.-Westf. Akad. d. Wiss. / Carte broșată
common.buy 349 lei
Great Sex Coupons Sourcebooks / Carte broșată
common.buy 34 lei
Lieder Und Balladen Ernst von Wildenbruch / Carte broșată
common.buy 333 lei
besten Futterpflanzen F. G. Stebler / Carte broșată
common.buy 183 lei
Timbuktu Oskar Lenz / Carte broșată
common.buy 190 lei
Historic Photos of Kansas David Knopf / Copertă tare
common.buy 182 lei
Mann im Nebel Gustav Falke / Carte broșată
common.buy 158 lei
Miederhosenmord Claudia Blasl / Carte broșată
common.buy 57 lei
A History of the Jews Heinrich Graetz / Carte broșată
common.buy 249 lei
Fundamentos de Fisica Vol. II, 8a. Ed. Raymond A. Serway / Carte broșată
common.buy 246 lei
From Tribal Village to Global Village Alison Brysk / Copertă tare
common.buy 946 lei

Different kinds of media play significant roles in consumer behavior specifically in evaluating and choosing products or services. Actually, consumers are attracted to different kinds of products through a variety of media such as television, newspaper, magazine, internet, printing material, etc. In fact, dissimilarity among male and female in terms of their perceptions and taste clarify the prominent role of gender in this issue and contribute ways in which personality characteristic of audience may shape the kind of media which they choose to be exposed to.

Informații despre carte

Titlu complet Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 108
EAN 9783659861369
Codul Libristo 02984796
Greutatea 179
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo