Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Gauging affectivity in social networks

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Gauging affectivity in social networks Lum Zhaveli
Codul Libristo: 07165668
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2012
Sentiment analysis is a new field of research that is getting very popular due to the demand to unde... Descrierea completă
? points 147 b
328 lei -9 %
296 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Acting for Life Jack Frakes / Carte broșată
common.buy 104 lei
Exchange Rate Economics Ronald MacDonald / Copertă tare
common.buy 1.406 lei
Eosinophils / Copertă tare
common.buy 1.180 lei
Neurotrophin Protocols Robert A. Rush / Copertă tare
common.buy 639 lei
Arizona's Railroads Bob Griswold / Carte broșată
common.buy 54 lei
Pinot Envy Edward Finstein / Copertă tare
common.buy 116 lei
Internationalising Education / Copertă tare
common.buy 822 lei
Color of a Great City Theodore Dreiser / Carte broșată
common.buy 91 lei
When Kids Are Grieving Donna M. Burns / Carte broșată
common.buy 195 lei

Sentiment analysis is a new field of research that is getting very popular due to the demand to understand what are people s thoughts or opinions in the internet. There are major challenges to understand natural language and how to classify opinions with high accuracy. To classify student opinions a system has been created that approaches the problem in two ways, using fixed-rules and using machine learning algorithms. The classifier that are created are able to classify student opinions as positive and negative. The dataset that created contains more than 250 student opinions that were gathered and processed. Evaluation of various algorithms that were used to classify opinions is performed in order to learn what will suit best the case with the current data-set. The system uses excessively dictionaries with positive and negative words when fixed-rules approach is used, and the data-set's are used for other machine learning algorithms. Input is processed in lexical and syntactical level before it is used to train the model and to be classified. The system that we chose to receive student opinions and to use the classifiers is Effectinet, developed by a student at CITY College.

Informații despre carte

Titlu complet Gauging affectivity in social networks
Autor Lum Zhaveli
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 136
EAN 9783659465406
Codul Libristo 07165668
Greutatea 219
Dimensiuni 150 x 220 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo