Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Gamification Stefan Stieglitz
Codul Libristo: 13634026
Editura Springer International Publishing AG, octombrie 2016
This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describ... Descrierea completă
? points 432 b
893 lei -2 %
869 lei
În depozitul extern Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
1001 Movies You Must See Before You Die Ian Haydn Smith / Copertă tare
common.buy 155 lei
top
Saga of Tanya the Evil, Vol. 15 (manga) Carlo Zen / Carte broșată
common.buy 61 lei
top
Narcissist: Seduction H G Tudor / Carte broșată
common.buy 63 lei
American Revolution: A Very Short Introduction Robert J. Allison / Carte broșată
common.buy 61 lei
Wings Aprilynne Pike / Carte broșată
common.buy 48 lei
Nothin' to Lose Ken Sharp / Carte broșată
common.buy 71 lei
Whisper Lynette Noni / Copertă tare
common.buy 82 lei
Hippopotamister / Copertă tare
common.buy 47 lei
Fleishman Is in Trouble Taffy Brodesser-Akner / Carte broșată
common.buy 59 lei
curând
Lion / Carte broșată
common.buy 72 lei
Good Charts Workbook Scott Berinato / Carte broșată
common.buy 155 lei
How to Motivate People Patrick Forsyth / Carte broșată
common.buy 82 lei
Managing Successful Teams Patrick Wellington / Carte broșată
common.buy 116 lei
Handbook of Chinese Linguistics C. T. James Huang / Carte broșată
common.buy 359 lei

This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describes their professional application in information systems. It explains how playful functions can be implemented in various contexts and highlights a range of concrete scenarios planned and developed for several large corporations. In its first part the book presents the fundamentals, concepts and theories of gamification. This is followed by separate application-oriented sections - each containing several cases - that focus on the use of gamification in customer management, innovation management, teaching and learning, mobile applications and as an element of virtual worlds. The book offers a valuable resource for readers looking for inspiration and guidance in finding a practical approach to gamification.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo