Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Game Character Creation with Blender and Unity

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Game Character Creation with Blender and Unity C Totten
Codul Libristo: 01212149
Editura John Wiley & Sons Inc, iulie 2012
A complete guide to creating usable, realistic game characters with two powerful tools Creating via... Descrierea completă
? points 99 b
217 lei -10 %
195 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
It Ends with Us Colleen Hoover / Carte broșată
common.buy 75 lei
top
Art Of Doom: Eternal Id Software / Copertă tare
common.buy 171 lei
top
The Incal Alejandro Jodorowsky / Carte broșată
common.buy 137 lei
top
Blender For Dummies Jason van Gumster / Carte broșată
common.buy 202 lei
Lonely Planet Thailand / Carte broșată
common.buy 137 lei
Under Saturn's Shadow James Hollis / Carte broșată
common.buy 92 lei
97 Things Every Software Architect Should Know Richard Monson-Haefel / Carte broșată
common.buy 153 lei
Kindergarten Thinking and Reasoning Highlights / Carte broșată
common.buy 30 lei
Learning C# by Programming Games Arjan Egges / Copertă tare
common.buy 318 lei
Beginning 3D Game Development with Unity S Blackman / Carte broșată
common.buy 459 lei
Konohana Kitan Volume 5 Sakuya Amano / Carte broșată
common.buy 63 lei
Beginning 3D Game Development with Unity 4 Sue Blackman / Carte broșată
common.buy 532 lei
Grome Terrain Modeling with Ogre3D, UDK, and Unity3D Richard Hawley / Carte broșată
common.buy 177 lei

A complete guide to creating usable, realistic game characters with two powerful tools Creating viable game characters requires a combination of skills. This book teaches game creators how to create usable, realistic game assets using the power of an open-source 3D application and a free game engine. It presents a step-by-step approach to modeling, texturing, and animating a character using the popular Blender software, with emphasis on low polygon modeling and an eye for using sculpting and textures, and demonstrates how to bring the character into the Unity game engine. Game creation is a popular and productive pursuit for both hobbyists and serious developers; this guide brings together two effective tools to simplify and enhance the process Artists who are familiar with Blender or other 3D software but who lack experience with game development workflow will find this book fills important gaps in their knowledge Provides a complete tutorial on developing a game character, including modeling, UV unwrapping, sculpting, baking displacements, texturing, rigging, animation, and export Emphasizes low polygon modeling for game engines and shows how to bring the finished character into the Unity game engine Whether you're interested in a new hobby or eager to enter the field of professional game development, this book offers valuable guidance to increase your skills.

Informații despre carte

Titlu complet Game Character Creation with Blender and Unity
Autor C Totten
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 320
EAN 9781118172728
ISBN 1118172728
Codul Libristo 01212149
Greutatea 626
Dimensiuni 189 x 231 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo