Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Fuzzy Classification of Online Customers

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Fuzzy Classification of Online Customers Nicolas Werro
Codul Libristo: 15193906
Editura Springer International Publishing AG, octombrie 2016
This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy... Descrierea completă
? points 144 b
285 lei
În depozitul extern Expediem în 5-7 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Agrarian Transformation Nguyen Quang Tuyen / Carte broșată
common.buy 419 lei
Europa, pasión y razón Enrique Barón Crespo / Carte broșată
common.buy 92 lei
Aryballos as an Example Amnon Dvir / Carte broșată
common.buy 239 lei
5 Point Singing System Angela Kelman / Carte broșată
common.buy 252 lei

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). It shows the benefits of a fuzzy classification in contrast to the traditional sharp evaluation of customers for the acquisition, retention and recovery of customers in online shops. The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification. In its second part, it focuses on the customer perspective, detailing the central concepts of CRM, its theoretical constructs and aspects of analytical, operational and collaborative CRM. It juxtaposes fuzzy and sharp customer classes and shows the implications for customer positioning, mass customization, personalization, customer assessment and controlling. Finally, the book presents the application and implementation of the concepts in online shops. A detailed case study presents the application and a separate chapter introduces the fuzzy Classification Query Language (fCQL) toolkit for implementing these concepts. In its appendix the book lists the fuzzy set operators and the query language's grammar.

Informații despre carte

Titlu complet Fuzzy Classification of Online Customers
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 141
EAN 9783319367149
ISBN 3319367145
Codul Libristo 15193906
Greutatea 2467
Dimensiuni 155 x 235 x 8
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo