Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Fundametos De La Gestion De Servicios De TI Basada En ITIL

Carte Fundametos De La Gestion De Servicios De TI Basada En ITIL Van Haren Publishing
Codul Libristo: 04340876
Editura THE STATIONERY OFFICE BOOKS, iulie 2008
Foundations of ITIL v3 has become the industry classic guide on the topic of ITIL. Over the years... Descrierea completă
? points 185 b
375 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Your Wish Is My Command! Mr. Mark Edward Thomas Piotrowski / Carte broșată
common.buy 109 lei
Schulische Inklusion bei psychischen Auffälligkeiten Armin Castello / Carte broșată
common.buy 140 lei

Foundations of ITIL v3 has become the industry classic guide on the topic of ITIL. Over the years this authoritative itSMF guide has earned its place on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they implement best practices within their organizations. This version reflects ITIL V3. Written in a concise way and covering all the facts, readers will find that this title succinctly covers the key aspects of the ITIL V3 upgrade. The ITIL V3 approach covering the ITIL Lifecycle is fully covered. In addition those who are familiar with the Version 2 process approach will be delighted to discover that this new edition of Foundations of IT Service Management based on ITIL V3 has split out all the processes and describes them in detail. This means that it is easy for all readers to access and grasp the process concepts that are so pivotal to many service management day-to-day operations. This title covers the following: PART 1: THE ITIL SERVICE LIFECYCLE Lifecycle phase: Service strategy Lifecycle phase: Service design Lifecycle phase: Service transition Lifecycle phase: Service operation Lifecycle phase: Continual service improvement PART 2: FUNCTIONS AND PROCESSES Introduction to Functions and Processes Functions and Processes in Service Strategy Functions and Processes in Service Design Functions and Processes in Service Transition Functions and Processes in Service Operation Functions and Processes in Continual Service Improvement and much more!

Informații despre carte

Titlu complet Fundametos De La Gestion De Servicios De TI Basada En ITIL
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 383
EAN 9789087530600
ISBN 9087530609
Codul Libristo 04340876
Greutatea 839
Dimensiuni 168 x 236 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo