Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

From Products to Service and Experience

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte From Products to Service and Experience Sebastian Lindig
Codul Libristo: 06822844
Editura VDM Verlag, aprilie 2009
Based on the example of Koch Media, a video games §publisher, the transition of a product-focused §c... Descrierea completă
? points 173 b
348 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Brave Hearts Sharon A Hersh / Carte broșată
common.buy 73 lei
Cosmic Catastrophes Clark R. Chapman / Carte broșată
common.buy 324 lei
Le Parcours Cognitif Des l ves Sébastien Duflot / Carte broșată
common.buy 738 lei
Poverty in Plenty (Routledge Revivals) J. A. Hobson / Copertă tare
common.buy 775 lei
Triplet State Dynamic Nuclear Polarization Kazuyuki Takeda / Carte broșată
common.buy 400 lei

Based on the example of Koch Media, a video games §publisher, the transition of a product-focused §company into a service and experience business is §analysed. The company had to develop an integrated §customer-centric service offering around an §attractive entertainment experience. This required a §transformation with fundamental implications for the §company s culture, structure, resources, §capabilities and marketing strategy. §This book analyses these implications and identifies §necessary changes and implementation options. §Building on both academic and hands-on experience it §provides insight and recommendations regarding scope §and challenges of such a transition.§Based on interviews with industry experts, §comprehensive secondary research and direct§observation the traditional video games and new §online (MMO) market are compared to identify §differences, critical success factors and necessary §changes to the company s internal environment. The §literature review explores the relevant academic §background including service and experience concepts §and change management theory. Finally §recommendations are made for the actual §implementation.

Informații despre carte

Titlu complet From Products to Service and Experience
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 144
EAN 9783639142228
ISBN 3639142225
Codul Libristo 06822844
Editura VDM Verlag
Greutatea 222
Dimensiuni 152 x 229 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo