Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Framing "Made-in-China" Products

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Framing "Made-in-China" Products Ji Pan
Codul Libristo: 07044443
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2011
This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of m... Descrierea completă
? points 198 b
420 lei -4 %
399 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Via Sacra Lifka Werner / Carte broșată
common.buy 129 lei
Healing Powers Of Vinegar Cal Orey / Carte broșată
common.buy 73 lei
Abbeyford Inheritance Margaret Dickinson / Carte broșată
common.buy 148 lei
Protocols in Primary Care Geriatrics John P. Sloan / Carte broșată
common.buy 639 lei
OWNERSHIP LEADERSHIP AND TRANSFORMATION Thomas Theisohn / Carte
common.buy 348 lei
Campaign Finance Legislation in Congress R. Sam Garrett / Carte broșată
common.buy 297 lei
These Are My Testimonies Delma J Baker / Carte broșată
common.buy 48 lei
Inside the Adoption Agency Jean Nelson-Erichsen / Carte broșată
common.buy 57 lei
Bilder einer Nation Natalie Boonyaprasop / Carte broșată
common.buy 300 lei
Musical Instrument Sound Separation Andrei Grecu / Carte broșată
common.buy 399 lei
Negro Family in British Guiana Raymond T. Smith / Carte broșată
common.buy 340 lei
Recombinant DNA Controversy Donald S. Fredrickson / Carte broșată
common.buy 68 lei

This book addresses three related questions to explicate the relationships between media images of made-in-China products and consumer behavior. First, we examine the central themes and symbolic devices that journalists in mainstream U.S. media repeatedly employ to frame issues related to China. Then, we investigate whether, or to what extent, such generic "China-related issue frame packages" are applied to present the many quality crises of made-in-China products in U.S. newspapers. Last, but most relevant to marketers both in the U.S. and in China, we probe via a controlled experiment how much such media presentation affects consumer attitude towards made-in-China products, their intention to purchase, and their causal attribution for the quality issues.

Informații despre carte

Titlu complet Framing "Made-in-China" Products
Autor Ji Pan
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 212
EAN 9783659228520
Codul Libristo 07044443
Greutatea 298
Dimensiuni 150 x 220 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo