Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Forecasting the Internet

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Forecasting the Internet David G. Loomis
Codul Libristo: 01397112
Editura Springer, noiembrie 2001
This book intends to provide leading research in the area of empirical Internet forecasting, demand... Descrierea completă
? points 318 b
641 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Bratrstvo krve Hustej nářez František Kotleta / Carte broșată
common.buy 47 lei
The Idiot Fyodor Dostoevsky / Carte broșată
common.buy 44 lei
Indian Medicinal Plants C.P. Khare / Copertă tare
common.buy 2.443 lei
Nachhaltiges Wachstum Michael von Hauff / Copertă tare
common.buy 155 lei
Twenty-Fifth Amendment John D Feerick / Carte broșată
common.buy 259 lei

This book intends to provide leading research in the area of empirical Internet forecasting, demand analysis, pricing and planning. The purpose of this book is to educate the reader about how traditional analytic techniques can be used to access Internet growth and how new approaches can better address the pricing, planning and regulatory issues of Internet growth. The research presented focuses on forecasts of Internet access and applications and planning and pricing tools for telecommunication providers. The scope of this volume includes residential demand for Internet access and applications, Internet pricing and regulatory policy, and new analytical forecasting techniques. The book addresses some of the most critical questions facing the industry such as the impact of data communications on traditional voice networks, growth rates for Internet usage and access, pricing and planning for network growth. With the magnitude of changes affecting the telecommunications industry, there is a critical need for research addressing demand analysis and forecasting. Industry personnel, regulators and policymakers are all looking to understand new services, new techniques, and new ways to succeed in an ever-changing environment. This book fills some of the void in research addressing these crucial problems.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo