Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Food Advertising to Children

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Food Advertising to Children Anna Lena Hallmann
Codul Libristo: 02476570
Editura Anchor Academic Publishing, februarie 2014
With increasing levels of child obesity, the food industry and its advertising techniques are ever m... Descrierea completă
? points 158 b
317 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Micro Robots Andreas Kuhnekath / Joc
common.buy 70 lei
Food Advertising and Childhood Obesity Fariba Esmaeilpour / Carte broșată
common.buy 166 lei
A Kids Book About Advertising David Rhodes / Copertă tare
common.buy 141 lei
New Food Marketing / Carte broșată
common.buy 192 lei
Asking Questions About Food Advertising Laura Perdew / Carte broșată
common.buy 78 lei
Food Advertising Barrie Gunter / Copertă tare
common.buy 639 lei
Institutions of Meaning Vincent Descombes / Copertă tare
common.buy 385 lei
Food advertising to children Anna Lena Hallmann / Carte broșată
common.buy 249 lei
Khipu Dr Wolfgang Baier / Carte broșată
common.buy 94 lei
Everything Runs Like a Movie John Cooper / Carte broșată
common.buy 91 lei
Food Advertising and Childhood Obesity Fariba Esmaeilpour / Copertă tare
common.buy 370 lei
Foundations of Augmented Cognition Dylan D. Schmorrow / Carte broșată
common.buy 324 lei
Food-Borne Parasitic Zoonoses K. Darwin Murrell / Carte broșată
common.buy 1.269 lei

With increasing levels of child obesity, the food industry and its advertising techniques are ever more in the centre of public and academic discussion. While such discussion is complicated by the subjectivity of ethical understanding, the existing body of research also lacks evidence for the actual effects of child-directed advertising. In order to advance a solution in the persisting conflict, this paper critically examines public, governmental and corporate responsibilities. A reflection of theoretical and empirical research is therefore complemented by the collection of primary data drawn from qualitative interviews with children and their parents. As means of implications for practice, the author drafts an organisational concept, namely the Initiative for the responsible use and creation of children s food advertising .

Informații despre carte

Titlu complet Food Advertising to Children
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 52
EAN 9783954892259
ISBN 3954892251
Codul Libristo 02476570
Greutatea 82
Dimensiuni 148 x 210 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo