Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

FMCG Online in India

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte FMCG Online in India Saeed Khan
Codul Libristo: 02982354
Editura LAP Lambert Academic Publishing, aprilie 2016
The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian... Descrierea completă
? points 131 b
288 lei -9 %
260 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Příprava pokrmů I. Eva Marádová / Carte broșată
common.buy 70 lei
FMCG Selling Leo Gough / Carte broșată
common.buy 82 lei
First Princess of Wales Karen Harper / Carte broșată
common.buy 83 lei
Fmcg John (Strategic Sollutions) Bradley / Carte broșată
common.buy 126 lei
Political Economy of the Raj 1914-1947 R Tomlinson B / Copertă tare
common.buy 987 lei
Music Education in Your Hands Michael L Mark / Carte broșată
common.buy 402 lei
Facing Loss and Death Peter Hühn / Copertă tare
common.buy 1.052 lei
The Right Tools for the Job A. Cox / Carte broșată
common.buy 632 lei
Theory and Practice of Finite Elements Alexandre Ern / Carte broșată
common.buy 575 lei
Bioethics, Medicine and the Criminal Law Amel Alghrani / Copertă tare
common.buy 725 lei
Patience, My Dear Bower Lewis / Carte broșată
common.buy 68 lei
Better than the Best Malina Iida / Copertă tare
common.buy 653 lei
Get addicted to free-motion quilting Sheila Sinclair Snyder / Carte broșată
common.buy 93 lei

The very purpose of this research is to help understand the online scenario in India and how Indian FMCG companies (like other US or UK based FMCG companies) do online business selling their products. The research tries to answer below questions: FMCG Online market in India - Brief analysis How to enrich the eCommerce portal? How to improve online service? How to streamline the supply chain processes? How to retain customers trust for their personal information? How to build the online portal brand? The case study of Ocado is included in this research paper to understand successful online grocery business in other part of the world.

Informații despre carte

Titlu complet FMCG Online in India
Autor Saeed Khan
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 100
EAN 9783659856082
Codul Libristo 02982354
Greutatea 167
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo