Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing Arch Woodside
Codul Libristo: 02573442
Editura Emerald Publishing Limited, august 2014
This accessible field guide covers practical steps and contributes to behavioral theory by reporting... Descrierea completă
? points 535 b
1.075 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Englische Literaturgeschichte Hans-Ulrich Seeber / Copertă tare
common.buy 172 lei
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Carte broșată
common.buy 324 lei
Drink Deep C NEILL / Carte broșată
common.buy 81 lei
Water, Rivers and Creeks Luna Leopold / Carte broșată
common.buy 439 lei
Jube Dog Never Lies Ramin Zahed / Carte broșată
common.buy 74 lei
Backpack Emily Barr / Digital
common.buy 90 lei
Dangerous to Know Tasha Alexander / Carte broșată
common.buy 65 lei
Etudes Et Lectures Sur l'Astronomie. Tome 2 Flammarion-C / Carte broșată
common.buy 142 lei
Le Coupeur de Tetes. Serie 1 Louis Noir / Carte broșată
common.buy 136 lei

This accessible field guide covers practical steps and contributes to behavioral theory by reporting intricate details on the strategies implemented by business-to-business firms within an inter-firm context. The coverage is deep, broad, and unique - the authors of the 14 papers all adopt the understanding that researchers need direct viewing - 'eyes-on-the-context' - that goes beyond the use of paper-and-pencil 5-pont and 7-point survey items to achieve accurate descriptions of how decisions are made and progress achieved. Following the customary introductory chapter, the titles of the 13 remaining chapters promise the reader new insights and tools to apply when studying B2B contexts. This new volume in the Advances in Business Marketing and Purchasing series is a must for B2B scholars and executives.

Informații despre carte

Titlu complet Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 350
EAN 9781784410803
ISBN 1784410802
Codul Libristo 02573442
Greutatea 596
Dimensiuni 153 x 236 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo