Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Factors Influence Post-adoption Behaviour of Online Securities Trading

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Factors Influence Post-adoption Behaviour of Online Securities Trading Anthony Yeong
Codul Libristo: 06828889
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
This research aims to establish the important dimension of pre-adoption factors influence on the co... Descrierea completă
? points 198 b
420 lei -4 %
399 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


General Relativity / Carte broșată
common.buy 1.346 lei
Rose Mervyn, of Whitelake Anne Beale / Carte broșată
common.buy 124 lei
Free Radicals / Copertă tare
common.buy 1.127 lei
Everyman Today Call Rome Charles A. Coulombe / Carte broșată
common.buy 92 lei
Einsatz von Personal Computern in Kreditinstituten Jürgen Haferkorn / Carte broșată
common.buy 410 lei
Wave Propagation in Structures James F. Doyle / Carte broșată
common.buy 638 lei
curând
Forest Days (volume III) G. P. R. James / Copertă tare
common.buy 888 lei
Game Plan for Disaster Clark R. Mollenhoff / Carte broșată
common.buy 129 lei
Every Single Man's Battle Fred Stoeker / Carte broșată
common.buy 73 lei
Natural Disaster 2222 Mike Stevenson Fleury / Carte broșată
common.buy 48 lei
Durkheim's Suicide / Carte broșată
common.buy 409 lei
How Libraries and Librarians Help Marian Bouch Hinton / Copertă tare
common.buy 293 lei
Complex Analysis and Applications Jeffrey / Carte broșată
common.buy 823 lei

This research aims to establish the important dimension of pre-adoption factors influence on the consequences, or post-adoption usage behaviour, of online securities trading by the retail investors in Singapore. While several studies have been conducted by researchers on the factors that lead people to adopt new innovations, few have actually explored the consequences of the innovations or post-adoption usage behaviour. Therefore, this research fills the gap in the diffusion and adoption studies. The researcher aimed to address the following three research issues in this study: RI1) What pre-adoption variables in the Diffusion of Innovations model affect the post-adoption usage behaviour of retail investors using online securities trading? RI2) Does Perceived usefulness affect the post- adoption usage behaviour of the retail investors using online securities trading? RI3) Will Consumer loyalty affect the post- adoption usage behaviour of retail investors using online securities trading?

Informații despre carte

Titlu complet Factors Influence Post-adoption Behaviour of Online Securities Trading
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 280
EAN 9783639209525
Codul Libristo 06828889
Greutatea 433
Dimensiuni 150 x 220 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo