Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Exploring Professors' Thinking Through Post-Class Reflection

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Exploring Professors' Thinking Through Post-Class Reflection Li Cao
Codul Libristo: 06824311
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
The topic of teacher reflection has gained§substantial attention in the education literature.§Yet, t... Descrierea completă
? points 124 b
264 lei -4 %
251 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Privatstiftungen vor und nach dem 31. Juli 2008 Claudia Aspernig / Carte broșată
common.buy 348 lei
Reinvention of Primitive Society Adam Kuper / Carte broșată
common.buy 318 lei
Endgame for the Euro Bill Lucarelli / Copertă tare
common.buy 325 lei
EU Conditionality Michael Steffens / Carte broșată
common.buy 464 lei
Magnificent Obsession Anne Graham Lotz / Carte broșată
common.buy 98 lei
Von der Schule in die Arbeit Roman Reichmann / Carte broșată
common.buy 401 lei
Forging a Language Jean Chothia / Carte broșată
common.buy 243 lei
Sch mas Inadapt s Et V cu Affectif Au Quotidien Gaëtan Cousin / Carte broșată
common.buy 222 lei
Dear Ones All Jean Rikhoff / Carte broșată
common.buy 117 lei
New Materials, Processes, and Methods Technology Mel M. Schwartz / Copertă tare
common.buy 1.528 lei
Alice for Short William De Morgan / Copertă tare
common.buy 227 lei
CAPRICCIO ITALIEN OP 45 CW 44 PETER I TCHAIKOVSKY / Carte broșată
common.buy 148 lei

The topic of teacher reflection has gained§substantial attention in the education literature.§Yet, teachers' reflective processes have not been§well understood. This study explored characteristics§of professors' post-class reflection. Eight§professors--representing two levels of teaching§experience, teaching a lecture or seminar§undergraduate class in humanities or§engineering--participated in this case study.§Interviews, classroom observations, and instructional§plans and materials comprised the data sources.§Findings show that professors' post-class reflection§became a routine: it happened at different points of§time, mostly right after the class, and as a§continuous process. Their reflection involved a§mixture of having intuitive feelings about the class§as well as thinking logically about how the class§unfolded. Based on the results, a conceptual§framework is proposed that describes professors'§post-class reflection as interrelated with rational§and non-rational information processing. The study§contributes to a better understanding of the complex§process of teacher thinking and informs the design of§faculty development interventions that aim at§promoting reflective practice.

Informații despre carte

Titlu complet Exploring Professors' Thinking Through Post-Class Reflection
Autor Li Cao
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 112
EAN 9783639158496
Codul Libristo 06824311
Greutatea 183
Dimensiuni 150 x 220 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo