Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Experience Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Experience Marketing Bernd H. Schmitt
Codul Libristo: 04834852
Editura now publishers Inc, iunie 2011
Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and market... Descrierea completă
? points 149 b
301 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
One Piece, Vol. 103 / Carte broșată
common.buy 105 lei
top
Football Hackers Christoph Biermann / Carte broșată
common.buy 88 lei
top
Crown of Midnight / Copertă tare
common.buy 88 lei
top
Implementing Domain-Driven Design Vaughn Vernon / Copertă tare
common.buy 263 lei
top
Fairy Tail: 100 Years Quest 1 Hiro Mashima / Carte broșată
common.buy 51 lei
Paper Girls: The Complete Story Brian K. Vaughan / Carte broșată
common.buy 209 lei
Floor Plan Manual / Carte broșată
common.buy 286 lei
Dominika A / Copertă tare
common.buy 108 lei
HBR Guide to Thinking Strategically (HBR Guide Series) Harvard Business Review Press / Carte broșată
common.buy 99 lei
Batman: Killing Time David Marquez / Copertă tare
common.buy 131 lei
Software Architecture Fundamentals Mahbouba Gharbi / Carte broșată
common.buy 176 lei
C# 10 and .NET 6 - Modern Cross-Platform Development Mark J. Price / Carte broșată
common.buy 434 lei
Hokusai Amélie Balcou / Copertă tare
common.buy 173 lei
Love People, Use Things Joshua Fields Millburn / Copertă tare
common.buy 117 lei

Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and marketing practitioners who have come to realize that understanding how consumers experience brands, and how to provide appealing brand experiences for them, is critical for differentiating their offerings in a competitive marketplace. Understanding consumer experiences is a core task for consumer research, but consumer and marketing research on experience is still emerging. Experience Marketing reviews and discusses experience research conducted in various disciplines and in sub-disciplines of marketing. The author begins with an exploration of the experience concept itself. What do we mean by "experience"? What are consumer experiences? How are they different from other established constructs in our field? Next, this monograph reviews the key concepts of experience marketing and provides empirical research findings that shed light on consumer insights on experiences. It also examines the strategic management and marketing literature on customer experience and the practical frameworks for managing experiences. Finally, it explores an exciting emerging area of research-the interface of consumer experience and happiness.

Informații despre carte

Titlu complet Experience Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 74
EAN 9781601984524
ISBN 1601984529
Codul Libristo 04834852
Greutatea 128
Dimensiuni 158 x 233 x 5
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo