Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Essays on Scent Marketing:

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Essays on Scent Marketing: Anna Girard
Codul Libristo: 15776361
Editura FGM Fördergeschaft Marketing E.V., ianuarie 2017
Leveraging the positive influences of pleasurable olfactory stimuli is not a new concept, as scents... Descrierea completă
reduceri reduceri
318 lei -18 %
258 lei
Disponibil în cantități mici Expediem în 24 de ore

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
Secret of Scent Luca Turin / Carte broșată
common.buy 75 lei
top
Velká kniha aromaterapie Nelly Grosjean / Copertă tare
common.buy 62 lei
Emperor Of Scent Chandler Burr / Carte broșată
common.buy 64 lei
reduceri
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Carte broșată
common.buy 207 lei

Leveraging the positive influences of pleasurable olfactory stimuli is not a new concept, as scents have been used for medical purposes since ancient times, for instance. Nowadays, companies also seek to profit from the benefits of our sense of smell and scent marketing has become a trend in various service areas and settings. However, managers rarely understand all underlying concepts and mechanisms of scent perception and processing. In this regard, this cumulative dissertation contributes to current knowledge on scent marketing re-search, specifically the impact of scented environments (ambient scents) on customers and employees. The thesis consists of three independent and self-contained articles: The first conceptual article develops an integrative framework of how ambient scents affect individuals present in a service environment (customers and employees). The second article empirically investigates the long-term effects of ambient scents on service customers, and the last paper empirically investigates the impacts of ambient scents on employees in a workplace over time. Thus, this dissertation extends the predominant static view of scent influence after one-time exposure to a more dynamic longitudinal view of repeated scent exposure. By doing so, the results can be more easily transferred into real-life business settings, where customers and/or employees usually stay in an indoor environment for an extended period - and mostly return more than once.

Informații despre carte

Titlu complet Essays on Scent Marketing:
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 184
EAN 9783945496077
ISBN 3945496071
Codul Libristo 15776361
Greutatea 273
Dimensiuni 148 x 210 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


Bioplyn v praxi Heinz Schulz / Carte broșată
common.buy 29 lei
Výcvik psa - Ako na to - 2.vyd. Katharina Schlegl-Kofler / Carte broșată
common.buy 19 lei
Panovníci českých zemí Krista Dřišťanová / Foaie
common.buy 23 lei
Le Tour de Jean, m. Audio-CD Domitille Hatuel / Foaie
common.buy 69 lei
DAILY LIGHT FOR YOUR DAILY PAT / Carte broșată
common.buy 28 lei
Tracebook Princeton Architectural Press / Agendă
common.buy 159 lei
Gefuhl der Stille Jan Florian Cremer / Carte broșată
common.buy 103 lei
Esik Ilhan Berk / Carte broșată
common.buy 117 lei
Journey in Brazil Louis Agassiz / Carte broșată
common.buy 271 lei
Jungian Analysis, Depth Psychology, and Soul Thomas B. Kirsch / Copertă tare
common.buy 998 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo