Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Entrepreneurship in International Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Entrepreneurship in International Marketing Shaoming Zou
Codul Libristo: 05335988
Editura Emerald Publishing Limited, februarie 2015
"The latest volume in the Advances in International Marketing series is fresh addition to the intern... Descrierea completă
? points 470 b
947 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


reduceri
Musculoskeletal System Laminated Poster Scientific Publishing / Poster
common.buy 73 lei
Papin Sisters Rachel Edwards / Carte broșată
common.buy 349 lei
Jesus Against Christianity Jack Nelson-Pallmeye / Carte broșată
common.buy 642 lei
curând
Life Science Data Mining Stephen Wong / Carte broșată
common.buy 486 lei
Empowering Students to Transform Schools Gary Goldman / Copertă tare
common.buy 351 lei
Southern Way / Carte broșată
common.buy 71 lei
Modern French Visual Theory Andy Stafford / Carte broșată
common.buy 122 lei
'If You Knew the Conditions' David H. DeJong / Copertă tare
common.buy 730 lei
Fifth Queen Ford Madox / Carte broșată
common.buy 93 lei
Heal Yourself! Beverly A. Potter / Carte broșată
common.buy 78 lei
Family of Richard III Michael Hicks / Carte broșată
common.buy 72 lei
Crown of Thorns Stephane Groueff / Carte broșată
common.buy 143 lei
Why Governments and Parties Manipulate Elections Alberto Simpser / Carte broșată
common.buy 242 lei

"The latest volume in the Advances in International Marketing series is fresh addition to the international marketing literature, expanding the current knowledge in several significant ways. Divided into two sections, the first part of Vol. 25 addresses important issues concerning entrepreneurship in the international market. Pulling together papers authored by well-known scholars they look at issues such as born-global firms' evolution, market orientation, alliance capabilities, customer orientation and performance in the global market. Collectively, these papers shed significant new light on the role of entrepreneurship in born-global firms and exporting firms. The second part of Entrepreneurship in International Marketing brings together a collection of papers dealing with contemporary international marketing issues, including the conceptual domain of international marketing, global brands and luxury brands in emerging markets, international retail supply chains and exit behaviour of FDI firms."

Informații despre carte

Titlu complet Entrepreneurship in International Marketing
Autor Shaoming Zou
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 344
EAN 9781784414481
ISBN 1784414484
Codul Libristo 05335988
Greutatea 640
Dimensiuni 159 x 238 x 32
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo