Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Energetic Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Energetic Marketing Ana Lúcia Rodrigues Silva
Codul Libristo: 06836363
Editura VDM Verlag, septembrie 2010
The overview of the Brazilian energy sector and the introduction of the free market are presented in... Descrierea completă
? points 144 b
287 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top reduceri
Atomové návyky James Clear / Carte broșată
common.buy 61 lei
top
If Cats Disappeared From The World Genki Kawamura / Carte broșată
common.buy 52 lei
Energetic marketing Lenka Lutonská / Carte broșată
common.buy 68 lei
Ouran High School Host Club, Vol. 2 Bisco Hatori / Carte broșată
common.buy 47 lei
Ouran High School Host Club, Vol. 3 Bisco Hatori / Carte broșată
common.buy 47 lei
Prodávat je lidské Daniel H. Pink / Carte broșată
common.buy 61 lei
.NET Design Patterns Praseed Pai / Carte broșată
common.buy 240 lei
Imogen Renaissance Pip Kidd / Carte broșată
common.buy 68 lei

The overview of the Brazilian energy sector and the introduction of the free market are presented in the first chapter. The second chapter introduces the concepts of strategic planning principles, among which stand out from the model developed by Porter's five forces, SWOT analysis and cost generic strategies, differentiation and focus to achieve competitive advantages. The third chapter is intended to clarify some concepts of marketing as the broader view of business, market segmentation and positioning, definition of customer value, customer delight and importance of extreme attention to details, customization and personalization, links established, vertical, lateral marketing, and of relationship, epidemic marketing and marketing of the experience. As with the concepts of strategic planning, marketing concepts are illustrated by examples also of the energy area The fourth chapter presents, in table form, various proposals for achieving competitive advantages based on cost, differentiation and on the focus, on different energy sources. These tables show the different marketing tools or management for the differentiation, to the cost or the focus.

Informații despre carte

Titlu complet Energetic Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 80
EAN 9783639292718
ISBN 3639292715
Codul Libristo 06836363
Editura VDM Verlag
Greutatea 140
Dimensiuni 228 x 154 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo