Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Emotional Intelligence: A Predictor of Performance in Service Sector

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Emotional Intelligence: A Predictor of Performance in Service Sector Anjali Bhakhar
Codul Libristo: 02979040
Editura LAP Lambert Academic Publishing, aprilie 2016
There has been an increase in the interest in concept of emotional intelligence in the organizations... Descrierea completă
? points 182 b
402 lei -9 %
363 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Conversations with Nostradamus: Volume 2 Dolores Cannon / Carte broșată
common.buy 71 lei
Pedant In The Kitchen Julian (Author) Barnes / Carte broșată
common.buy 48 lei
General Of The Dead Army Ismail Kadare / Carte broșată
common.buy 59 lei
Biology, Ethics, and Animals Rosemary Rodd / Carte broșată
common.buy 146 lei
Die Aufrichtigkeit Marie von Ebner-Eschenbach / Copertă tare
common.buy 158 lei
London, Modernism, and 1914 Michael J K Walsh / Copertă tare
common.buy 670 lei
Optical Network Design and Modelling Harmen R. van As / Copertă tare
common.buy 632 lei

There has been an increase in the interest in concept of emotional intelligence in the organizations in past two decade. Earlier researchers were focused only on the cognitive part of intelligence. Later on, psychologists uncovered the role of non-cognitive part of intelligence in lives of individuals. How we perform in life is determined by both- emotional and rational mind. When these partners interact in a suitable manner, emotional intelligence arises. According to researchers emotional intelligence is an ability of an individual which results into increased work performance. This study is an attempt to explore the relationship between emotional intelligence and work performance of front line executives in Indian service sector.

Informații despre carte

Titlu complet Emotional Intelligence: A Predictor of Performance in Service Sector
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 252
EAN 9783659688386
Codul Libristo 02979040
Greutatea 393
Dimensiuni 150 x 220 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo