Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry Nilanjan Ray
Codul Libristo: 09537987
Editura Idea Group,U.S., iulie 2015
The continuous growth and expansion of the travel sector has brought about a greater need to underst... Descrierea completă
? points 664 b
1.305 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Fourth Wing Rebecca Yarros / Carte broșată
common.buy 71 lei
top
Chainsaw Man Box Set Tatsuki Fujimoto / Carte broșată
common.buy 428 lei
top
Iron Flame Rebecca Yarros / Copertă tare
common.buy 120 lei
top
Opera Patisserie Cedric Grolet / Copertă tare
common.buy 263 lei
top
BEASTARS, Vol. 1 Paru Itagaki / Carte broșată
common.buy 56 lei
top
Komi Can't Communicate, Vol. 3 Tomohito Oda / Carte broșată
common.buy 45 lei
top
Komi Can't Communicate, Vol. 6 Tomohito Oda / Carte broșată
common.buy 45 lei
top
Gilded / Copertă tare
common.buy 95 lei
War of the Foxes Richard Siken / Carte broșată
common.buy 81 lei
Black Reckoning John Stephens / Carte broșată
common.buy 45 lei
Zendoodle Coloring Presents Fairies in Dreamland Denyse Klette / Carte broșată
common.buy 77 lei
Fire Chronicle: The Books of Beginning 2 John Stephens / Carte broșată
common.buy 40 lei

The continuous growth and expansion of the travel sector has brought about a greater need to understand and improve its various promotional tactics. Effectively employing these methods will benefit all manner of travel destinations and attract a larger number of tourists to these locations. Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry is an authoritative title comprised of the latest scholarly research on effective promotional tools and practices within the tourism sector. Featuring expansive coverage on a variety of topics from the use of information technology and digital tools to tourist motivation and economic considerations, this publication is an essential reference source for students, researchers, and practitioners seeking research on the latest applications, models, and approaches for promotion in the travel industry. This publication features valuable, research-based chapters across a broad range of relevant topics including, but not limited to, consumer search behavior, customer relationship management, smart technologies, experiential tourist products, leisure services, national brand images, and employment generation.

Informații despre carte

Titlu complet Emerging Innovative Marketing Strategies in the Tourism Industry
Autor Nilanjan Ray
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 450
EAN 9781466686991
ISBN 1466686995
Codul Libristo 09537987
Editura Idea Group,U.S.
Greutatea 825
Dimensiuni 152 x 229 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo