Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context Elvira Ismagilova
Codul Libristo: 15597950
Editura Springer International Publishing AG, februarie 2017
This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communicati... Descrierea completă
? points 175 b
347 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
AlterKnit Stitch Dictionary Andrea Rangel / Copertă tare
common.buy 121 lei
Data Visualisation Andy Kirk / Carte broșată
common.buy 284 lei
Ekonomie nejen k maturitě 2 Jaroslav Zlámal; Zdeněk Mendl / Carte broșată
common.buy 32 lei
The Sword in the Storm David Gemmell / Carte broșată
common.buy 41 lei
Island Of The Sequined Love Nun Christopher Moore / Carte broșată
common.buy 47 lei
Drink Like a Bartender Thea Engst / Copertă tare
common.buy 72 lei
Sonnet's Glory and His External Thoughts ERIC E AZPEITIA JR. / Carte broșată
common.buy 89 lei
Biographische Denkmale Karl August Varnhagen von Ense / Carte broșată
common.buy 361 lei
Atmung, 1 CD-ROM / CD digital
common.buy 73 lei
Multidisziplinäre Sichtweisen auf afrikanische Städte Fabian Schönrock / Carte broșată
common.buy 202 lei
Data Visualization, Volume I Amar Sahay / Carte broșată
common.buy 102 lei

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing. The book begins with an overview of traditional word-of-mouth (WOM) and its evolution to eWOM. It discusses the differences between traditional and online WOM. The book examines why people engage in eWOM communications, but also how consumers evaluate its persuasiveness. It also looks at the effects of eWOM. The book identifies current gaps in the eWOM research, but also highlights future directions for this growing field. eWOM is an important marketing technique in brand communications, and it plays an important role in modern e-commerce. Marketers become extremely interested in enhancing the power of eWOM developing loyalty programs and building brands. Studying the effect of eWOM can be beneficial for companies. This book should be a good resource for scholars and practitioners that need to understand the pervasive effects of eWOM.

Informații despre carte

Titlu complet Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 138
EAN 9783319524580
ISBN 3319524585
Codul Libristo 15597950
Greutatea 260
Dimensiuni 239 x 160 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo