Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Einfluss Der Raumlichen Markenherkunft Auf Das Markenimage

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Einfluss Der Raumlichen Markenherkunft Auf Das Markenimage Christian Becker
Codul Libristo: 01784291
Editura Gabler Verlag, aprilie 2012
Insbesondere internationale Marken kommunizieren oft aktiv ihre räumliche Herkunft, z.B. im Logo, im... Descrierea completă
? points 204 b
410 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Der blaue Himmel Galsan Tschinag / Carte broșată
common.buy 56 lei
Erzählungen aus dem Land Sumer Konrad Volk / Copertă tare
common.buy 180 lei
Metamathematics of Fuzzy Logic Petr Hájek / Copertă tare
common.buy 1.268 lei
Joseph Im Schnee Berthold Auerbach / Carte broșată
common.buy 261 lei
Introduction to the Old Testament John Edgar McFadyen / Copertă tare
common.buy 282 lei
Die Albigenser Nikolaus Lenau / Copertă tare
common.buy 282 lei
Magic Words Cora Besser-Siegmund / Carte broșată
common.buy 148 lei
Energie aus Biomasse: Ökonomische und ökologische Bewertung Bayerische Akademie der Wissenschaften / Carte broșată
common.buy 130 lei
Programming Multi-Agent Systems Rem Collier / Carte broșată
common.buy 410 lei
Spirou und Fantasio - Das Wunderpferd Rob-Vel / Carte broșată
common.buy 53 lei
Choruses, Ancient and Modern Joshua Billings / Copertă tare
common.buy 968 lei
Ich rechne mit! - Sachsen, Thüringen - 4. Schuljahr Klaus-Peter Käding / Carte broșată
common.buy 61 lei
Experimental Inquiries H.E. Le Grand / Carte broșată
common.buy 696 lei
Analytik der Macht Michel Foucault / Carte broșată
common.buy 101 lei

Insbesondere internationale Marken kommunizieren oft aktiv ihre räumliche Herkunft, z.B. im Logo, im Markennamen oder in der Werbung. Dadurch sollen beim Nachfrager positive Assoziationen geweckt und auf das Markenimage übertragen werden. Die dahinterliegenden kognitiven, affektiven und normativen Prozesse werden vom Autor theoretisch erklärt und anschließend für fünf Branchen kausalanalytisch am Beispiel des Wachstumsmarktes Indiens untersucht. Auf Basis der empirischen Ergebnisse zeigt der Autor, wie internationale Marken ihre Herkunft einsetzen können, um sich funktional und emotional vom Wettbewerb zu differenzieren und Kunden zu gewinnen.

Informații despre carte

Titlu complet Einfluss Der Raumlichen Markenherkunft Auf Das Markenimage
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 314
EAN 9783834939418
ISBN 3834939412
Codul Libristo 01784291
Editura Gabler Verlag
Greutatea 417
Dimensiuni 147 x 211 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo