Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Effects of Innovation Strategies on Mobile Service Providers in Kenya

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Effects of Innovation Strategies on Mobile Service Providers in Kenya Solomon Leiro Letangule
Codul Libristo: 06792617
Editura Scholars' Press, august 2014
In the last decade, ICT development has become a key strategic area for policy engagement in emergin... Descrierea completă
? points 232 b
468 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Analisis de Confiabilidad Usando el Software ETAP Cristhian A. Giraldo Gómez / Carte broșată
common.buy 348 lei
Tower of Power Keith G Laufenberg / Carte broșată
common.buy 88 lei
What Every Engineer Should Know about Patents William G. Konold / Copertă tare
common.buy 621 lei
Foreign Language and Mother Tongue Tunde Papp / Copertă tare
common.buy 1.000 lei
Crown Thy Good Howard D Hellman / Carte broșată
common.buy 125 lei
Author's Toolkit Mary Embree / Carte broșată
common.buy 106 lei
Transformation Der Tafeln in Deutschland Stefan Selke / Carte broșată
common.buy 239 lei
Gwai-82 W. Wahlster / Carte broșată
common.buy 640 lei
Now My Eyes Have Seen You Robert Fyall / Carte broșată
common.buy 101 lei
Guerrilla Guide to Moviemaking C R Bell / Carte broșată
common.buy 96 lei
South Asian Buddhism Stephen C. Berkwitz / Copertă tare
common.buy 1.058 lei

In the last decade, ICT development has become a key strategic area for policy engagement in emerging economies. However, research on predictive power of innovative strategies on the competitive performance of mobile operators in Kenya is inadequate. This study explored this area in the hope of providing important answers to how innovation can be used to leverage performance of mobile service providers in Kenya. The general objective of the study was to investigate effects of various innovation strategies on competitive performance of the four mobile companies in Kenya namely, Safaricom ltd, Airtel ltd, Telkom Orange and Essar s Yu. the study revealed that indeed, the mobile service providers compete fiercely on technology, product, process and market factors. Characteristics of the industry are such that each company intends to outpace the other although the market is led by Safaricom. While technology issues are not considered very important at this stage of competition in the industry, money transfer and M-banking are the frontiers for competitive performance. Competitive Pricing and customer value preposition has been applied mainly by the followers to outwit the leader.

Informații despre carte

Titlu complet Effects of Innovation Strategies on Mobile Service Providers in Kenya
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 176
EAN 9783639713169
ISBN 3639713168
Codul Libristo 06792617
Editura Scholars' Press
Greutatea 268
Dimensiuni 152 x 229 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo