Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Effects of InGame-Advertising within a strategy computer game

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Effects of InGame-Advertising within a strategy computer game Björn Taubert
Codul Libristo: 06838342
Editura VDM Verlag, februarie 2011
An auspicious opportunity for advertising companies arises out of the growing market for video games... Descrierea completă
? points 173 b
348 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Verbal Judo George Thompson / Carte broșată
common.buy 82 lei
top
Freak Unique Pete Burns / Carte broșată
common.buy 65 lei
Client Centered Therapy (New Ed) Carl Rogers / Carte broșată
common.buy 100 lei
Rhythm of War / Carte broșată
common.buy 158 lei
Přírodopis 7 pro ZŠ a VG Čabradová Věra / Carte broșată
common.buy 20 lei
curând
Finder - Heiße Begierde Ayano Yamane / Carte broșată
common.buy 34 lei
Tyrannosaurid Paleobiology J Michael Parrish / Copertă tare
common.buy 329 lei
Celtic Art Venceslas Kruta / Copertă tare
common.buy 306 lei
One Day in the Life of Ivan Denisovich Aleksandr Solzhenitsyn / Copertă tare
common.buy 77 lei
Michel Strogoff Jules Verne / Carte broșată
common.buy 72 lei
Poe Shadow Matthew Pearl / Carte broșată
common.buy 94 lei
Essays in Trespassing Albert O. Hirschman / Carte broșată
common.buy 310 lei
Getting Rid Of Mister Kitchen Charlie Higson / Carte broșată
common.buy 142 lei

An auspicious opportunity for advertising companies arises out of the growing market for video games. Based on a real-time strategy computer game, this study assessed whether advertisements, implemented in four different versions of a custom-made World in Conflict: Soviet Assault mission as pure product and/or plot placement created after the advertising effect model by Kroeber-Riel, have an effect. Brand recall data, gathered with recall and recognition methods and evaluated by an analysis of variances, showed significant effects. Contrary, expected differences in brand recall based on the use of pure product or plot placement could not be verified. Furthermore, plot placement interactions did not correlate with the brand recall and no change in behavior could be detected.

Informații despre carte

Titlu complet Effects of InGame-Advertising within a strategy computer game
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 124
EAN 9783639314717
ISBN 3639314719
Codul Libristo 06838342
Editura VDM Verlag
Greutatea 191
Dimensiuni 152 x 229 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo