Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Effect of Risk Disclosures on Prescription Drug Advertising

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Effect of Risk Disclosures on Prescription Drug Advertising Ignatius Fosu
Codul Libristo: 06827816
Editura VDM Verlag Dr. Müller, noiembrie 2008
In February 2004, the Food and Drug Administration (FDA) issued draft guidelines for presenting risk... Descrierea completă
? points 124 b
263 lei -4 %
250 lei
La editor doar la comandă Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Viagra hilft Hamstern bei Jetlag Pulpmedia / Carte broșată
common.buy 44 lei
Millennial Pedestrian John Schenck / Carte broșată
common.buy 53 lei
How to succeed as an online learner? Michael Chahino / Carte broșată
common.buy 325 lei
Theoretical Geophysical Fluid Dynamics onin / Carte broșată
common.buy 1.270 lei
Mrs. Poe Lynn Cullen / Carte broșată
common.buy 83 lei

In February 2004, the Food and Drug Administration (FDA) issued draft guidelines for presenting risk information in prescription drug advertisements. The effectiveness of the proposed formats is unknown. This work involved an experimental examination of the effects of three FDA-recommended risk disclosure options on responses to the ad. The findings suggest that each of the recommended risk disclosure options contain sufficient information for evaluating prescription drug advertisements. Of the three versions tested, the ads with least amount of information were the most desirable. Results also revealed that involvement influenced ad credibility, attitude-toward-the-ad, and brand interest, while drug type influenced attitude-toward-the-ad, brand interest, and purchase intention. Ad version influenced purchase intention indirectly through brand interest. This book, therefore, provides new insights to drug advertisers, advertising researchers, and policymakers on the effectiveness of risk disclosure options in prescription drug advertising.

Informații despre carte

Titlu complet Effect of Risk Disclosures on Prescription Drug Advertising
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 68
EAN 9783639197556
Codul Libristo 06827816
Greutatea 118
Dimensiuni 150 x 220 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo