Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications Maiga Chang
Codul Libristo: 01658690
This book constitutes the refereed proceedings of the 6th International Conference on E-learning and... Descrierea completă
? points 161 b
319 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
One Piece (Omnibus Edition), Vol. 13 Eiichiro Oda / Carte broșată
common.buy 81 lei
top
Boats! Shana Corey / Carte broșată
common.buy 30 lei
Augmented Reality Dieter Schmalstieg / Carte broșată
common.buy 265 lei
Buddy Guy Anthology Buddy Guy / Carte broșată
common.buy 127 lei
HISTORIAS FANTASTICAS Stephen King / Carte broșată
common.buy 58 lei
Handbook of Modern Item Response Theory Wim J. van der Linden / Copertă tare
common.buy 625 lei
Pro Android Augmented Reality Kyle Roche / Carte broșată
common.buy 195 lei
Die Vernetzung der Landesbanken. Florian Becker / Carte broșată
common.buy 521 lei
quiet of the soul John De Bovilla / Carte broșată
common.buy 95 lei
Neuropsychodynamische Psychiatrie Heinz Böker / Copertă tare
common.buy 415 lei
Chiasmi International n. 17 / Carte broșată
common.buy 158 lei
Au revoir Taipeh, 1 DVD Justin Guerrieri / DVD
common.buy 75 lei

This book constitutes the refereed proceedings of the 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2011, held in Taipeh, Taiwan, in September 2011. §The 42 full papers were carefully reviewed and selected from 130 submissions. The papers are organized in topical sections on: augemented and mixed reality in education; effectiveness of virtual reality for education; ubiquituous games and ubiquitous technology & learning; future classroom; e-reader and multi-touch; learning performance and achievement; learning by playing; game design and development; game-based learning/training; interactions in games; digital museum and technology, and behavior in games; educational robots and toys; e-learning platforms and tools; game engine/rendering/animations; game-assisted language learning; learning with robots and robotics education; e-portfolio and ICT-enhanced learning; game-based testing and assessment; trend, development and learning process of educational mini games; VR and edutainment.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo