Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Education Language Policy and its Implementation

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Education Language Policy and its Implementation Wolayte Bogale
Codul Libristo: 06830067
Editura VDM Verlag, decembrie 2009
The main objective of this study is to to find out the implementation of the current education langu... Descrierea completă
? points 173 b
344 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Self-Care Science, Nursing Theory and Evidence-Based Practice Katherine G. Renpenning / Carte broșată
common.buy 504 lei
curând
Sources of British Feminism / Copertă tare
common.buy 8.384 lei
Entrepreneurial Communication Linda Brender / Carte broșată
common.buy 396 lei
Eternity Proven Charlene Lerch / Carte broșată
common.buy 71 lei
GI 16. Jahrestagung II Günther Hommel / Carte broșată
common.buy 407 lei
Income and Employment in Theory and Practice G. Harcourt / Copertă tare
common.buy 839 lei
Greatest Prayer Ever Prayed Brian A Russell / Carte broșată
common.buy 107 lei
Quality Sampling and Reliability John J. Heldt / Copertă tare
common.buy 990 lei
Die Haut als Transportorgan für Arzneistoffe N. Rietbrock / Carte broșată
common.buy 407 lei
China, Arms Control, and Non-Proliferation Wendy Frieman / Carte broșată
common.buy 337 lei

The main objective of this study is to to find out the implementation of the current education language policy in primary schools of Wolayta Soddo. Currenty, primary education ranges from grade 1-8 and has two cycles ( first cycle (grade 1-4) and second cycle (grade 5-8)). This study comprises both the first and the second cycles. The study compares the consistancy of the policy and classroom language use and asseses the atitude of stakeholders. Classroom language use at the first cycle is consistent to the policy whereas at the second cycle not. Regarding stakeholders attitude, except first cycle teachers, students in both cycles, second cycle teachers, parents and education officials understood the use of Wolaytato (the mother tongue of the Wolayta people) as the medium of instruction in a wrong way. As a result they have developed negative attitude towards learning in Wolaytato beyond the first cycle. They prefer English to Wolaytato as the best medium of instruction for success in education. However the students achievement is not as good as those students who learn in their mother tongue in the whole primary education.

Informații despre carte

Titlu complet Education Language Policy and its Implementation
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 132
EAN 9783639222401
ISBN 3639222407
Codul Libristo 06830067
Editura VDM Verlag
Greutatea 216
Dimensiuni 155 x 229 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo