Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy Peter Schust
Codul Libristo: 01613401
Editura Grin Verlag, noiembrie 2007
Scholarly Research Paper from the year 2007 in the subject Information Management, printed single-si... Descrierea completă
? points 99 b
201 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Manipulated Man Esther Vilar / Carte broșată
common.buy 74 lei
Kľúč do sveta maďarčina Imrich Baláž / Copertă tare
common.buy 54 lei
Jesus I Never Knew Philip Yancey / Carte broșată
common.buy 82 lei
Original Rolls Royce and Bentley James Taylor / Copertă tare
common.buy 203 lei
Multilingualism Anat Stavans / Carte broșată
common.buy 161 lei
All Goalies Are Crazy Rob Childs / Carte broșată
common.buy 59 lei
International Directory of Company Histories Jay P. Pederson / Copertă tare
common.buy 3.114 lei
Louisiana, Napoleon and the United States Pierre-Clement De Laussat / Copertă tare
common.buy 601 lei
Das Panoptikum oder Das Kontrollhaus Jeremy Bentham / Copertă tare
common.buy 119 lei
Greedy Bastard Diary Eric Idle / Carte broșată
common.buy 59 lei

Scholarly Research Paper from the year 2007 in the subject Information Management, printed single-sided, grade: 2,0, University of Applied Sciences Kempten (MBA International Business Management & Consulting), course: Information Technology applied in Marketing & Sales, 6 entries in the bibliography, language: English, abstract: The termpaper eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy describes the usage of eCRM-systems in a practical example. It gives an overview of the theoretical concepts and models used, describes the application of the models to the TQU Academy situation and closes with consequences of the application and recommendations.

Informații despre carte

Titlu complet eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy
Autor Peter Schust
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 20
EAN 9783640149001
ISBN 3640149009
Codul Libristo 01613401
Editura Grin Verlag
Greutatea 45
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo