Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

e-Relationship Quality Determinants on e-Loyalty in Hotel Industry

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte e-Relationship Quality Determinants on e-Loyalty in Hotel Industry Ali Asgari
Codul Libristo: 02201993
Editura LAP Lambert Academic Publishing, octombrie 2013
The number of Internet users has increased at a huge rate and people have become more active with ju... Descrierea completă
? points 131 b
291 lei -9 %
263 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


The number of Internet users has increased at a huge rate and people have become more active with just a few clicks in using the Internet. Therefore, it is important to find how Internet users could utilize a variety of aspects online. From a research perspective, the results of this study revealed the determinants of e-loyalty as three online functions derived from the offline marketing literature. In spite of this prior conceptualization of the relevant determinants in the online status, this finding can be employed as a prominent framework for further research on the association among online determinants and e-relationship quality.

Informații despre carte

Titlu complet e-Relationship Quality Determinants on e-Loyalty in Hotel Industry
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 104
EAN 9783659467592
Codul Libristo 02201993
Greutatea 173
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo