Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Dynamic Models of Advertising Competition

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Dynamic Models of Advertising Competition Gary M. Erickson
Codul Libristo: 01398061
Editura Springer, august 1991
For years, I have been impressed by how dynamic markets are. Marketing strategies are rarely success... Descrierea completă
? points 318 b
634 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Biblioburro Jeanette Winter / Copertă tare
common.buy 85 lei
Personnel Economics in Imperfect Labour Markets Pietro Garibaldi / Carte broșată
common.buy 412 lei
Decoding the Periodic Table Jurjen Van Der Wal / Carte broșată
common.buy 115 lei
Detection of Explosives and Landmines Andrey Kuznetsov / Carte broșată
common.buy 975 lei
Catholic Teen's Guide to Tough Stuff Jim Auer / Carte broșată
common.buy 69 lei

For years, I have been impressed by how dynamic markets are. Marketing strategies are rarely successful without adjustments over time, and marketing managers need constantly to monitor, and anticipate when possible, important changes in the marketing environment, so that they can adapt their marketing strategies to changing market conditions. It strikes me as important that the dynamic elements of marketing be modeled and studied, and a significant part of my research activity has been dedicated to exploring the nature and implications of dynamic marketing strategies. The marketing field has used various models and methodologies in the attempt to understand dynamic markets. I must thank my dissertation advisor, Dave Montgomery at Stanford, for originally turning my attention toward time-varying parameter models some 14 years ago. From that plat form, I have proceeded to search for models that capture the essence of dynamic marketing, as well as for methodological tools, empirical as well as analytical, that allow insightful study of such models.

Informații despre carte

Titlu complet Dynamic Models of Advertising Competition
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1991
Număr pagini 122
EAN 9780792391463
ISBN 0792391462
Codul Libristo 01398061
Editura Springer
Greutatea 820
Dimensiuni 210 x 297 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo