Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials Kirsten Henken
Codul Libristo: 06959784
Editura VDM Verlag Dr. Mueller E.K., aprilie 2008
The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient custom... Descrierea completă
? points 230 b
464 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Pioneers James Fenimore Cooper / Carte broșată
common.buy 54 lei
reduceri
Master Keaton, Vol. 4 Naoki Urasawa / Carte broșată
common.buy 66 lei
Java EE and HTML5 Enterprise Application Development Wielenga Geertjan / Carte broșată
common.buy 172 lei
Primer in Positive Psychology Christopher Peterson / Carte broșată
common.buy 429 lei
Russell James Russell James / Copertă tare
common.buy 761 lei
Easystart: Between Two Worlds Book and CD Pack Stephen Rabley / Copertă tare
common.buy 54 lei
Reckless Selena Montgomery / Carte broșată
common.buy 44 lei
Advertising Iain Macrury / Copertă tare
common.buy 7.354 lei
Horizons in Cancer Research / Copertă tare
common.buy 825 lei
Political Ecology of the State Antonio Augusto Rossotto Ioris / Copertă tare
common.buy 1.109 lei
Contact and Conflict Robin Fisher / Carte broșată
common.buy 219 lei
Drawing Basic Portraits Simplified Bernard Hoffman / Carte broșată
common.buy 130 lei
Love is a Fervent Fire Robin Jenkins / Carte broșată
common.buy 66 lei
Descartes on God and Human Error Joel Thomas Tierno / Copertă tare
common.buy 495 lei
Tony Hunt's Second Sketchbook Sir Norman Foster / Carte broșată
common.buy 417 lei

The focus of this book is on the management of dynamic inbound contact centers with impatient customers and retrials. we consider contact centers with both homogeneous and heterogeneous customers and agents. The term dynamic refers to the processes in a contact center in two ways. Firstly, these processes are random and secondly they depend on the time of the day and the day of the week. The processes are the successive arrivals of customers to the contact center, the consecutive services by agents, and the successive abandonments and retrials of customers. In order to consider both aspects we use the so-called strong approximations. By means of this approximation performance measures are derived and analysed of different contact centers. Thereby an essential poimt of this book is the influence of retrials and impatient customers on the performance, the staff requirement planning and the shift scheduling decisions in big contact centers.

Informații despre carte

Titlu complet Dynamic Contact Centers with Impatient Customers and Retrials
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2008
Număr pagini 268
EAN 9783836496339
ISBN 383649633X
Codul Libristo 06959784
Greutatea 392
Dimensiuni 228 x 153 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo