Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Driving Customer Equity Roland T. Rust
Codul Libristo: 04900428
Editura Simon & Schuster, decembrie 2000
Services will dominate our GNP in the new millennium, and in the service economy the customer is kin... Descrierea completă
? points 131 b
269 lei -2 %
264 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Help Kathryn Stockett / Carte broșată
common.buy 48 lei
Mao sexu Benjamin Kuras / Copertă tare
common.buy 35 lei
On the Origins of Cognitive Science Jean-Pierre Dupuy / Carte broșată
common.buy 262 lei
Germ Stories Arthur Kornberg / Copertă tare
common.buy 230 lei
Amor de Las Marias En Chanchulandia Narciso De Leon / Carte broșată
common.buy 109 lei
ВСПОМНИТЬ СЕБЯ Ayatovna (Аятовна) / Carte broșată
common.buy 98 lei
Arbeitskraftebedarf Bei Hoher Arbeitslosigkeit Holger Bonin / Copertă tare
common.buy 353 lei
Re-Creating the Corporation Russell L. Ackoff / Copertă tare
common.buy 358 lei
Limits of Idealism Melvyn L. Fein / Copertă tare
common.buy 639 lei
Chris Letters Craig Gutchow / Carte broșată
common.buy 44 lei
Aging Mechanisms Nozomu Mori / Copertă tare
common.buy 984 lei
Online Marketing Sandra Spindler / Carte broșată
common.buy 208 lei
goldnen Strassen Carl Hauptmann / Carte broșată
common.buy 160 lei

Services will dominate our GNP in the new millennium, and in the service economy the customer is king. Brands will continue to be important, but the most important challenge facing businesses will be the succesful cultivation of profitable customer relationships. Now the authors, all customer service experts, introduce a radical model: the Customer Equity Framework, which changes a firm's old internal focus on price, promotion, product, and distribution to a new external focus on measuring, managing, and building Customer Equity. The drivers of Customer Equity include Value Equity, the customer's objective evaluation of the firm's products and service; Brand Equity, the customer's subjective product assessment; and Retention Equity, the customer's opinion of his or her relationship with the firm. The authors show how to measure each element, then reveal actions every firm can take to strengthen the performance of these key drivers. Providing concrete tools like a Customer Pyramid, DRIVING CUSTOMER EQUITY will revolutionise the way companies look at customers. With important information for Internet marketers - and insights into how important customer loyalty will be to Internet business success.

Informații despre carte

Titlu complet Driving Customer Equity
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2000
Număr pagini 304
EAN 9780684864662
ISBN 0684864665
Codul Libristo 04900428
Greutatea 658
Dimensiuni 167 x 240 x 24
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo