Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Doing Media Research

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Doing Media Research Susanna Hornig Priest
Codul Libristo: 04214565
Editura SAGE Publications Inc, mai 2009
Comprehensive and comprehensible, "Doing Media Research" is an accessible introduction to both quali... Descrierea completă
? points 566 b
1.142 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


102 Minutes Jim Dwyer / Carte broșată
common.buy 65 lei
ALGORITHMS TO LIVE BY Brian Christian / Carte broșată
common.buy 144 lei
Seguso Vetri D'Arte Marc Heiremans / Copertă tare
common.buy 1.756 lei
Angle of Repose Wallace Stegner / Carte broșată
common.buy 77 lei
Unforgettable Lady J. R. Ward / Carte broșată
common.buy 49 lei
Chichi Hoohoo Bogeyman Virginia Driving Hawk Sneve / Carte broșată
common.buy 48 lei
Piano for Singers Jeffrey Deutsch / Carte broșată
common.buy 94 lei
Exam Prep for Management Fundamentals Lussier / Carte broșată
common.buy 211 lei
Lost Army Of Cambyses Paul Sussman / Carte broșată
common.buy 59 lei
Twelve Years of a Soldier's Life in India W S R (William Stephen Raikes Hodson / Carte broșată
common.buy 179 lei
Mornings at the Stanton Street Shul Jonathan Boyarin / Copertă tare
common.buy 377 lei
Wertsch pfung Durch Kundenintegration Prof. Dr. Margit Enke / Carte broșată
common.buy 440 lei

Comprehensive and comprehensible, "Doing Media Research" is an accessible introduction to both qualitative and quantitative methods in media communication. Written in a straightforward and engaging style, this text takes the student through media research step-by-step. In order to provide students with a thorough understanding of the purpose and theories behind the various methodological approaches, the text is divided into four distinct sections: part one lays out the foundations to each approach, part two describes the types of research questions and data collection required, part three details a range of quantitative approaches, and part four examines qualitative methods. Author Susanna Priest concludes with a discussion of special considerations for current media research including the feminist contribution, international and intercultural perspectives and new media technology. She also invites the reader to tackle issues such as ethics, objectivity, and the interpretation of data. Useful exercises are provided at the end of each chapter and there is a glossary which defines key terms and concepts.

Informații despre carte

Titlu complet Doing Media Research
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 272
EAN 9781412960977
ISBN 1412960975
Codul Libristo 04214565
Greutatea 462
Dimensiuni 187 x 231 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo