Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Does Music Piracy Influence Purchase Intention?

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Does Music Piracy Influence Purchase Intention? Jeremy Jinkerson
Codul Libristo: 06835552
Editura VDM Verlag, august 2010
The Recording Industry Association of America claims to lose millions of dollars each year from musi... Descrierea completă
? points 144 b
290 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Bond of Brotherhood Michael Walzak / Copertă tare
common.buy 103 lei
Modelling and Simulation of Cutting Processes Alessandro Salmi / Carte broșată
common.buy 347 lei
Distributed Reduplication John Frampton / Carte broșată
common.buy 68 lei
Cost Disease William J Baumol / Carte broșată
common.buy 156 lei
Philosophical Romanticism / Copertă tare
common.buy 995 lei
Antibiosis under nutrient deficient conditions Latika Bhatia / Carte broșată
common.buy 250 lei
Miss America Family, the BAGGOTT / Carte broșată
common.buy 102 lei
Discrete Event Systems R. Boel / Carte broșată
common.buy 639 lei
Advanced Building Simulation Ali Malkawi / Carte broșată
common.buy 642 lei
Kinder in Regenbogenfamilien Ina Carapacchio / Carte broșată
common.buy 428 lei
Aid Effectiveness, Debt Capacity and Debt Management Mohammad Ishfaq / Carte broșată
common.buy 347 lei
British Immigration Policy Since 1939 Ian R.G. Spencer / Copertă tare
common.buy 940 lei

The Recording Industry Association of America claims to lose millions of dollars each year from music piracy (RIAA, 2007). Instead of causing loss, digital music piracy may activate norms of reciprocity in individuals pirating. When pirating music, people may feel some obligation to reciprocate by purchasing music or related merchandise. The theory of planned behavior was used to investigate such a possibility and to provide a framework for scale development. Reliable scales were developed for all measured constructs. Regarding piracy, the RIAA's claim may have some merit. Specifically, previous piracy was associated with decreased reported likelihood to purchase music. However, previous piracy may make one more likely to make music-related purchases in the future. Reciprocity partially mediates this relationship. It appears that, at least to some degree, when the RIAA makes its contentions against piracy, it spurns some of its own merchandise consumers.

Informații despre carte

Titlu complet Does Music Piracy Influence Purchase Intention?
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 68
EAN 9783639283846
ISBN 3639283848
Codul Libristo 06835552
Editura VDM Verlag
Greutatea 113
Dimensiuni 152 x 229 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo