Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Differential Games in Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Differential Games in Marketing Steffen Jorgensen
Codul Libristo: 01418089
Editura Springer-Verlag New York Inc., noiembrie 2003
Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in... Descrierea completă
? points 488 b
984 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Fifty Shades Freed E. L. James / Carte broșată
common.buy 52 lei
Kapitalismus und Freiheit Milton Friedman / Carte broșată
common.buy 56 lei
Anne Boleyn Papers Elizabeth Norton / Carte broșată
common.buy 88 lei
Za vôňou Zamaguria a Pienin Ján Kubáň / Carte broșată
common.buy 68 lei
Kamikaze David Brown / Copertă tare
common.buy 29 lei
Dioxin Perspectives Erich W. Bretthauer / Copertă tare
common.buy 585 lei
Ferroelectrics in Microwave Devices, Circuits and Systems Spartak Gevorgian / Copertă tare
common.buy 1.270 lei
Die Europaische Union im 21. Jahrhundert Hans-Georg Ehrhart / Carte broșată
common.buy 525 lei
Noshe Djan Helen Saberi / Carte broșată
common.buy 97 lei
Mathematical Knowledge Management Jonathan M. Borwein / Carte broșată
common.buy 324 lei
Large Plastic Deformation of Crystalline Aggregates Cristian Teodosiu / Carte broșată
common.buy 640 lei

Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time. The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock. The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as well as with marketing-production and pricing-advertising interfaces. It provides also a tutorial on main concepts in differential games.

Informații despre carte

Titlu complet Differential Games in Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2003
Număr pagini 176
EAN 9781402076138
ISBN 1402076134
Codul Libristo 01418089
Greutatea 464
Dimensiuni 164 x 244 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo